14 lutego rozpoczyna się 'Tykająca promocja'
W Walentynki rusza wielka promocja konsumencka, która promuje cały asortyment wafli i batonów firmy Nestle.
13.02.2006 23:42
Promocja rozpoczyna się 14 lutego i potrwa do 30 kwtetnia 2006 roku. Łączna pula nagród rzeczowych wynosi ponad 380 000 zł. (po 608 sztuk: zegarków, i-podów i telefonów komórkowych)
, a nagród pieniężnych ponad 166 000 złotych brutto.
„Tykająca Promocja” będzie bardzo mocno wspierana w telewizji (TVP, TVN, POLSAT, TV4, TVN 7 MTV, VIVA), prasie (Gazeta Wyborcza - Gazeta Telewizyjna, dodatek - „Co jest grane?”) oraz w internecie (główne portale, popularne komunikatory: gadu-gadu, Tlen).
Specjalnie na potrzeby promocji stworzono stronę internetową: www.tykajacapromocja.pl, na której znajdują się wszystkie niezbędne informacje o promocji.Promocja będzie również mocno wspierana w handlu.
Spot reklamowy przygotowała agencja: JWT. Za zakup mediów odpowiadała agencja Mediaedge:cia.