Zmiany w Hachette Filipacchi Burda Polska

Hachette Filipacchi Burda Polska zmienia strukturę działu sprzedaży powierzchni reklamowych.

19.06.2006 06:54

Fuzja firm Hachette Filipacchi i Burda Polska wymogła połączenie struktur działów reklamy obydwu spółek. Jak podano w komunikacie pełniący obowiązki managing directora HFBP Krzysztof Kawaliło będzie równocześnie odpowiadał za działalność działu reklamy w nowym kształcie. „Oddając nadzór nad sprzedażą reklam członkowi zarządu, podkreślamy, jak ogromne znaczenie przypisujemy tej części działalności wydawnictwa”, zaznacza Christian Fiedler chief executive officer HFBP.

Biuro HFBP zostało podzielone na trzy kanały sprzedaży:

Women’s Lifestyle - ELLE –pod kierownictwem Justyny Duszyńskiej

Women’s Advisor - Dobre Rady, Samo Zdrowie, Sól i Pieprz, Burda, Anna pod kierownictwem Monika Rosy

Living, Garden, Entertainment - ELLE Decoration, Mój Piękny Dom, Mój Piękny Ogród, Film pod kierownictwem Ewy Wituszyńskiej

„Aby w pełni zrealizować cel, jaki stawia sobie klient reklamowy, właściwy kanał sprzedaży będzie oferował najodpowiedniejsze dla danego produktu projekty przygotowane we współpracy z redakcjami, gwarantując tym samym indywidualne podejście do każdego klienta” – mówi Krzysztof Kawaliło.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)