Zmiana nazwy polskiego serwisu okazją do tańszych zakupów w sieci
Zmiana nazwy polskiego serwisu okazją do tańszych zakupów w sieci
Takie okazje rzadko się zdarzają. Znany polski serwis kodyrabatowe.pl zmienia nazwę na Picodi.com, dołączając do światowej grupy Picodi. Jeszcze tylko do końca tygodnia można skorzystać z dużej liczby świetnych kodów rabatowych pozwalających na obniżkę cen nawet o 20-30%.
(fot. Picodi)
Picodi to serwis gromadzący przede wszystkim kupony i kody rabatowe do sklepów internetowych. Czym różni się kod rabatowy od zwykłej promocji? Promocje dotyczą zwykle wyprzedawanych towarów. Natomiast kod rabatowy pozwala, podczas zakupu, obniżyć cenę dowolnego produktu w sklepie, np. rzeczy z nowej kolekcji, czasem nawet produktu objętego promocją. Wystarczy zdobyć właściwy kod np. na https://picodi.com/pl.
Tylko przez najbliższych parę dni, do 28 sierpnia, na Picodi znaleźć można naprawdę dużo bardzo wyjątkowych kodów rabatowych, które wielu mogą skłonić do zakupów, np.:
- Zalando 12% (na przecenione i nieprzecenione produkty)
- Douglas 45 zł (na wszystko)
- Sephora 20% (na wszystko)
- Gino Rossi 10% (dodatkowo do przecenionych produktów)
- Pizza Portal 25% (bez minimalnej wartości zamówienia!)
- Wittchen 20% (na wszystko)
- New Balance 12% (na wszystko)
- Perfumeria 20 zł (na wszystko)
Obecnie na Picodi są kody rabatowe i promocje do prawie 5.000 sklepów.
Pod marką Picodi działa na świecie ponad 30 serwisów. Wszystkie one należą do krakowskiej firmy, która w 2010 zaczynała od stworzenia serwisu kodyrabatowe.pl, którego nazwa zmienia się właśnie na Picodi. To ostatni etap trwającego pół roku procesu rebrandingu, którego celem jest wprowadzenie jednej marki na wszystkich rynkach. W zeszłym roku z serwisów Grupy skorzystało ponad 15 mln użytkowników, dokonując zakupów za ok. 150 mln €.
artykuł sponsorowany