Trwa ładowanie...
d7qu4k9
13-06-2005 07:44

'Złote Spinacze 2005' - trzecia edycja rozpoczęta

Startuje trzecia edycja organizowanego przez Związek Firm Public Relations konkursu na najlepsze projekty PR.

d7qu4k9
d7qu4k9

Od 10 czerwca do 16 września działy PR i komunikacji korporacyjnej w firmach i instytucjach, agencje PR, organizacje pozarządowe, organy samorządów lokalnych mogą zgłaszać swoje projekty - kampanie i akcje PR zrealizowane na rynku polskim w okresie 2004/2005.

Celem konkursu Złote Spinacze jest budowanie pozytywnego wizerunku branży Public Relations poprzez promowanie najciekawszych i najefektywniejszych kampanii.

Konkurs ma charakter otwarty - jest skierowany do wszystkich uczestników polskiego rynku.W tegorocznej edycji nagrody zostaną przyznane w dziewięciu kategoriach - debiutuje kategoria Corporate Social Responsibility: 1. PR korporacyjny: projekt budujący lub wzmacniający wizerunek firmy lub instytucji.2. PR produktu: projekt budujący lub wzmacniający wizerunek produktu lub usługi.3. Kampania edukacyjna: projekt nastawiony na osiągnięcie celu edukacyjnego realizowany przy zaangażowaniu i udziale marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.4. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa - projekt, mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemu kryzysowi dotyczącemu firmy, produktu lub usługi.5. Public Affairs & Lobbying - projekt kampanii polegającej na komunikacji z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym i legislacyjnym, mającej na celu zmianę nastawienia, wywarcie presji, zmiany legislacyjne. 6. Kampania społeczna: kampania wspierająca realizację ważnych celów społecznych,
niezorientowana na budowę wizerunku marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.7. Komunikacja wewnętrzna - projekt, którego celem jest tworzenie, utrwalanie lub zmiana postaw, jak również komunikowanie zmian wewnątrz organizacji.8. Event: wydarzenie lub cykl wydarzeń budujący lub wzmacniający wizerunek firm, instytucji, produktu lub usługi. 9. Corporate Social Responsibility: projekt realizujący cele w zakresie odpowiedzialności społecznej firm lub instytucji. Społeczną Odpowiedzialność Biznesu określa się jako koncepcję, dzięki której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy.

Nowością w regulaminie konkursowym jest możliwość przyznania przez jury specjalnego wyróżnienia.

d7qu4k9

Zgłoszone projekty będą oceniane przez wyjątkowo liczne w tym roku, trzydziestosześcioosobowe jury - przedstawicieli organizacji biznesowych, branżowych i środowiskowych, świata biznesu, nauki i mediów.

Projekty zgłoszone do konkursu będą oceniane w dwóch etapach: spośród wszystkich prac jurorzy nominują po kilka najlepszych w każdej kategorii. Następnie finaliści dostarczą dodatkową dokumentację - co ważne, w tym roku wyłącznie w wersji elektronicznej. Po zapoznaniu się z materiałami jurorzy przystąpią do głosowania w drugim etapie i wyłonią zwycięzców. Wyniki zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali pod koniec listopada.Podobnie jak w zeszłym roku konkurs będzie audytowany przez firmę KPMG, która zagwarantuje tajność głosowania i zachowanie rezultatów w tajemnicy aż do gali finałowej.

Złote Spinacze 2005 otrzymają mocne wsparcie promocyjne. Patronem medialnym konkursu jest Puls Biznesu. Współpracę poprzez rozpropagowanie konkursu wśród swoich członków zadeklarowały: Amerykańska Izba Handlowa (AmCham), Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Instytut Marki Polskiej, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan.

Najważniejsze daty:9 września 2005 - pierwszy termin zgłaszania projektów16 września 2005 - drugi i ostatni termin zgłaszania projektów17 października - ogłoszenie wyników pierwszego etapu31 października - nadsyłanie przez finalistów dokumentacji dodatkowej24 listopada - gala finałowa - ogłoszenie wyników

d7qu4k9

Skład jury:

imię

nazwisko

instytucja

tytuł / stanowisko

1

Bogdan

Biniszewski

Compress (ZFPR)

prezes zarządu

2

Rafał

Czechowski

Polskie Stowarzyszenie Public Relations

prezes zarządu

3

Barbara

Czerniawska

ITBC Communication (ZFPR)

dyr. ds. obsługi klienta

4

Dorota

Dąbrowska

American Chamber of Commerce

Executive Director

5

Eliza

Durka

Warsaw Business Journal

redaktor naczelna

6

Tomasz

Englert

ITI Corporation sp. z o.o.

dyrektor marketingu

d7qu4k9

7

Katarzyna

Gontarczyk

Starwood Hotels

dyrektor PR

8

Anna

Karaszewska

PKPP Lewiatan

zastępca dyrektora generalnego

9

Marcin

Kaszuba

PAIZ

wiceprezes

10

Krystyna

Kaszuba

Instytut Dziennikarstwa UW

wykładowca

11

Grzegorz

Kiszluk

Brief

redaktor naczelny

12

Krzyszof

Kłapa

McDonalds

dyrektor ds. korporacyjnych

13

Grażyna

Kopińska

Fundacja im. Stefana Batorego

dyrektor Programu przeciw Korupcji

14

Paweł

Łukasiak

Akademia Rozwoju Filantropii

prezes zarządu

d7qu4k9

15

Małgorzata

Mejer

Procter & Gamble

dyrektor PR

16

Paweł

Moskalewicz

Puls Biznesu

zastępca redaktora naczelnego

17

Norbert

Ofmański

OnBoard (ZFPR)

prezes zarządu

18

Mirella

Panek

Amnesty International

rzeczniczka prasowa

19

Jacek

Piątkowski

Media i Marketing

redaktor naczelny

20

Mariusz

Pleban

Multi Communications (ZFPR)

dyrektor zarządzający

21

Kinga

Podraza

Piar.pl

redaktor naczelna

22

Dorota

Ponińska

Heinz Polska

PR Manager

23

Jacek

d7qu4k9

Prześlakowski

Instytut Marki Polskiej

dyrektor Biura Akademii Marki

24

Wojciech

Romański

Businessman Magazine

redaktor naczelny

25

Joanna

Solska

tygodnik Polityka, Polityka Spółdzielnia Pracy

wiceprezes zarządu

26

Ryszard

Solski

Sigma (ZFPR)

dyrektor generalny

27

Dorota

Strosznajder

Henkel

dyrektor ds. komunikacji

28

Maciej

Szczechura

Eurobank

wiceprezes

29

Oksana

Świerczyńska

Forum Odpowiedzialnego Biznesu

dyrektor programowy

30

d7qu4k9

Paweł

Trochimiuk

Partner of Promotion (ZFPR)

prezes zarządu

31

Stefan

Truszczyński

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich

sekretarz generalny

32

Dariusz

Tworzydło

WSIiZ Rzeszów

kierownik Zakładu Public Relations

33

Grzegorz

Ziemniak

Impress Art. PR&Lobbying (ZFPR)

dyrektor zarządzający

34

Anna

Zimecka

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych

szef PR

35

Dorota

Zmarzlak

Twenty Four Seven PR (ZFPR)

prezes zarządu

36

Aldona

Zygmunt

GlaxoSmithKline

dyrektor PR

d7qu4k9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d7qu4k9
Więcej tematów