ZKDP: zyskuje "Tina", konkurencja w dół


Marzec 2008: Dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dla
kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

27.05.2008 08:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 414 687 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 9,8 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 312 771 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 231 520 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 198 364 egz.

marzec
ZKDP 2008 2007
* * Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 566321 414687 576821 377612
Przyjaciółka 452194 312771 579750 321077
Pani Domu 443333 231520 493432 238758
Naj 402218 198364 525375 204637
2008
* * marzec luty
* * Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 566321 414687 537257 393948
Przyjaciółka 452194 312771 453884 268638
Pani Domu 443333 231520 437500 212456
Naj 402218 198364 368742 186009

Źródło artykułu:WP Wiadomości
przyjaciółkanajzkdp
Komentarze (0)