Wzmocniona kreacja agencji Demo
Do działu kreatywnego agencji Demo Effective Launching dołączyły
trzy nowe osoby: Katarzyna Adamek, Bernarda Ambroża-Urbanek oraz
Roman Kondratiuk. Rozwój personalny firmy jest związany z nowymi
projektami oraz ambitnymi planami DEMO na rok 2008.
09.01.2008 08:00
Katarzyna Adamek, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w Demo objęła stanowisko art direktora; wcześniej pracowała dla AlmaMarket.
Bernarda Ambroża-Urbanek, nowa copywriterka, ukończyła filologię polską w Krakowie.
Dotychczas pracowała w agencji reklamowej Schulz, gdzie współtworzyła projekty dla takich firm jak Deutsche Bank, Nestle, Loreal czy Mitsubishi.
Roman Kondratiuk - nowy art direktor, też wcześniej pracował dla Schulz, a także projektował i wizualizował scenografię telewizyjną oraz festiwalową w Pracowni Usług Plastycznych. Studiował na wydziale edukacji artystycznej krakowskiej ASP.