Wiosenne zmiany w Polsacie
Nowa oprawa graficzna, nowy sygnał dźwiękowy, zmiana logo, oraz kilka nowych pozycji programowych - to niektóre zmiany, jakie od poniedziałku pojawią się na antenie Polsatu.
24.02.2006 | aktual.: 24.02.2006 19:21
Wiosenna ramówka stacji nie przewiduje zasadniczych zmian, ale pojawi się kilka nowości: m.in. polski serial z Anną Powierzą w roli głównej: "Kochaj mnie, kochaj!", a także program rozrywkowy pod roboczym tytułem "Showtime", w którym osoby publiczne, które do tej pory nie miały nic wspólnego ze śpiewaniem zaprezentują się na estradzie. Poza tym stacja wyemituje II serię amerykańskiego serialu "Gotowe na wszystko".
Razem z wiosenną ramówką stacja postanowiła też odświeżyć wizerunek. Myślą przewodnią telewizji stanie się od tej pory "Radość Życia" - powiedział na konferencji prasowej dyrektor zarządzający Polsat Media Maciej Stec.
Nowa oprawa graficzna, w której dominować będą ciepłe kolory (z przewagą pomarańczowego) ma zasadniczo odróżniać Polsat od innych stacji i pomagać w kreowaniu nowego wizerunku Polsatu jako telewizji "przyjaznej widzom".
Oprócz tego w Polsacie mają się pojawić - jak zapowiada Stec - niestosowane dotąd w Polsce formy komunikowania się z widzem. Chodzi m.in. o nowe plansze otwierające bloki reklamowe. Emitowane dotychczas w Polsacie animowane plansze z napisem: "Reklama" zamienią się w krótkie filmiki. Do nowych symboli telewizji dołączyć ma też pięciosekundowy sygnał dźwiękowy, nagrany przez Filharmonię Narodową w Berlinie.
Nagłośnieniu nowego oblicza stacji pomóc ma intensywna kampania reklamowa, która opierać się będzie głównie na znanych twarzach Polsatu jak: Hanna Smoktunowicz, Tomasz Lis czy Kuba Wojewódzki.
Zmiana oprawy oraz wspierająca ją kampania reklamowa będą kosztowały stację w 2006 roku ponad 20 milionów złotych.