"Więcej radości z pysznych nowości!"
Alima-Gerber S.A. wprowadza na rynek pięć nowych posiłków. Linia dań zostanie rozszerzona o "Dania warzywno-mięsne" oraz o unikalne "Dania - warzywa".
21.10.2005 07:17
O zmianach i nowościach, jakie wprowadza Gerber na rynek, konsumenci zostaną poinformowani dzięki kampanii reklamowej pt.: "Więcej radości z pysznych nowości". Kampania potrwa do 15.12.2005r.
Widzowie najpopularniejszych stacji telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN i Polsat-u obejrzą 30" spot "Odkrywcy" w świątecznej scenerii. Reklamie telewizyjnej towarzyszyć będzie reklama prasowa w najpoczytniejszych tytułach prasy dla rodziców: "Mamo to ja", "Twoje Dziecko", "Dziecko", "Rodzice", "Twój Maluszek" i "Mam Dziecko" oraz prasy kobiecej: "Tina", "Oliwia", "Naj", "Przyjaciółka", "Pani Domu" i "Claudia".
Działania BTL obejmować będą mailing ulotek na temat 2 grup nowości - owoce i warzywa do mam oraz ich dystrybucję w sklepach. Klienci znajdą tam również liczne materiały POS, a produkty zostaną wyeksponowane w specjalnych, świątecznych ekspozytorach.
Kampanię wspierać będą również działania PR, w tym mailing do lekarzy pediatrów.
Kampanię przygotowała agencja Martis oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.