Więcej informacji w "Giełdzie Samochodowej"


W poszczególnych wydaniach "Giełdy Samochodowej" pojawiło się
więcej informacji na temat samochodów używanych, ich kupna i
sprzedaży.

29.07.2008 08:00

Zmienił się layout i charakter publicystyki "Giełdy Samochodowej". Teraz będzie ona ukierunkowana przede wszystkim na rynek samochodów używanych. Będzie też profilowana tematycznie - to znaczy, że każdy numer będzie w znacznej części poświęcony konkretnej marce samochodu.

Pojawiły się też nowe formaty reklamowe: kolorowe, na 1/8 strony typu LUX. Ogłoszenia LUX będą również w specjalny sposób promowane na łamach portalu adMoto.pl.

Poza tym po lewej stronie witryny pojawi się link do wyróżnionych ofert z wydania profilowanego.

Reklamy tematycznie powiązane z profilem określonego wydania będą w specjalnych cenach. Szczegółowe informacje można uzyskać w Biurach Reklamy "Giełdy Samochodowej" na terenie całej Polski.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)