Widzowie MTV i Vivy wybiorą najlepsze reklamy
Widzowie polskich kanałów muzycznych MTV i Viva wybiorą w
internetowym głosowaniu najlepsze reklamy telewizyjne. Nagrodzone w
pięciu kategoriach spoty otrzymają w grudniu podczas uroczystej
gali statuetki Spoters 2008.
Do końca września reklamy emitowane w polskich stacjach telewizyjnych przez ostatni rok mogą zgłaszać do konkursu reklamodawcy i domy mediowe. W pierwszym etapie organizatorzy obiektywne sprawdzą, które spośród spotów reklamowych najbardziej podobają się młodzieży. Badanie zostanie przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na reprezentatywnej grupie osób w wieku 13-29 lat dzięki metodologii Copy Test.
Wszystkie reklamy zostaną podzielone na pięć kategorii: Cuda Techniki (promujące produkty z branży technologicznej), Nóż/Widelec (sektor spożywczy), Dobrze Skrojone (branża odzieżowa), Pachnidło (sektor kosmetyczny) i Rozmaitości (pozostałe). Najlepsze wśród nominowanych spotów wybiorą widzowie MTV Polska i Viva Polska w internetowym głosowaniu, przyznając w ten sposób statuetki Spoters 2008, których uroczyste wręczenie odbędzie się w grudniu podczas uroczystej gali.
- Oddajemy głos widzom naszych kanałów i internautom odwiedzającym nasze witryny internetowe, ponieważ chcemy się dowiedzieć, które reklamy najbardziej przypadły im do gustu - argumentuje Tomasz Bruss, dyrektor reklamy i sponsoringu MTV Networks Polska. - Myślę, że ta wiedza przyda się nie tylko nam, ale również naszym partnerom biznesowym - dodaje.
Konkurs wspólnie z MTV Networks Polska organizuje dom mediowy At Media. Natomiast partnerem badawczym projektu jest Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.