Trwa ładowanie...
d2y280j
mtv
08-08-2008 08:00

Widzowie MTV i Vivy wybiorą najlepsze reklamy


Widzowie polskich kanałów muzycznych MTV i Viva wybiorą w
internetowym głosowaniu najlepsze reklamy telewizyjne. Nagrodzone w
pięciu kategoriach spoty otrzymają w grudniu podczas uroczystej
gali statuetki Spoters 2008.

d2y280j
d2y280j

Do końca września reklamy emitowane w polskich stacjach telewizyjnych przez ostatni rok mogą zgłaszać do konkursu reklamodawcy i domy mediowe. W pierwszym etapie organizatorzy obiektywne sprawdzą, które spośród spotów reklamowych najbardziej podobają się młodzieży. Badanie zostanie przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na reprezentatywnej grupie osób w wieku 13-29 lat dzięki metodologii Copy Test.

Wszystkie reklamy zostaną podzielone na pięć kategorii: Cuda Techniki (promujące produkty z branży technologicznej), Nóż/Widelec (sektor spożywczy), Dobrze Skrojone (branża odzieżowa), Pachnidło (sektor kosmetyczny) i Rozmaitości (pozostałe). Najlepsze wśród nominowanych spotów wybiorą widzowie MTV Polska i Viva Polska w internetowym głosowaniu, przyznając w ten sposób statuetki Spoters 2008, których uroczyste wręczenie odbędzie się w grudniu podczas uroczystej gali.

- Oddajemy głos widzom naszych kanałów i internautom odwiedzającym nasze witryny internetowe, ponieważ chcemy się dowiedzieć, które reklamy najbardziej przypadły im do gustu - argumentuje Tomasz Bruss, dyrektor reklamy i sponsoringu MTV Networks Polska. - Myślę, że ta wiedza przyda się nie tylko nam, ale również naszym partnerom biznesowym - dodaje.

Konkurs wspólnie z MTV Networks Polska organizuje dom mediowy At Media. Natomiast partnerem badawczym projektu jest Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.

d2y280j
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2y280j
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj