Trwa ładowanie...

Z wagonów metra zniknęły reklamy. "Zmiana operatora"

Taki czas może utrzymać się przez wiele dni

Z wagonów metra zniknęły reklamy. "Zmiana operatora"
d4eysdc
d4eysdc

Ze ścian wagonów oraz ekranów informacyjnych w metrze zniknęły reklamy. Zobaczymy je dopiero za dwa miesiące. To wynik zmiany operatora reklam.

Ja informuje Transport-publiczny.pl, dotychczasowa umowa z operatorem reklam, firmą AMS, wygasła z końcem roku. Wybrany przez Warszawskie Metro 29 grudnia, nowy operator - firma Stroer Polska - ma 60 dni na uruchomienie poszczególnych podsystemów reklamowych w wagonach, licząc od momentu ich przejęcia.

Oznacza to, że bez reklam w metrze będziemy jeździć nawet 2 miesiące.

d4eysdc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4eysdc
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj