RegionalneWarszawaWarszawa. Uczniowie i rodzice otrzymają pomoc psychologiczną

Warszawa. Uczniowie i rodzice otrzymają pomoc psychologiczną

Warszawa. Uczniowie i rodzice otrzymają pomoc psychologiczną
Źródło zdjęć: © Getty Images
30.05.2020 08:00

Uczniowie i rodzice mogą liczyć na pomoc psychologiczną w trudnych sytuacjach związanych z epidemią. Otrzymają także wskazówki dotyczące edukacji zdalnej. Uzyskają je telefonicznie w czterech poradniach specjalistycznych.

W Warszawie działa Psychologiczne Centrum Wsparcia dla Rodziców i Uczniów. Obecnie dyżury telefoniczne pełnią:

• Poradnia Specjalistyczna Młodzieżowy Ośrodek Profilaktyki i Psychoterapii „MOP” – od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00-14.00, pod numerem tel. 519 047 372;

• Specjalistyczna Poradnia Profilaktyczno-Terapeutyczna dla Dzieci i Młodzieży ze Środowisk Zagrożonych Alkoholizmem „OPTA” - od poniedziałku do piątku w godz. 14.00-18.00, tel. 500 717 258;

• Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Uniwersytet dla Rodziców” – od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-18.00 pod numerem tel. 510 205 050, a w soboty i niedziele w godz. 10.00-16.00 pod numerem 519 047 370.

Działa także Młodzieżowy Telefon Zaufania w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „TOP”. Ze specjalistami można się kontaktować od poniedziałku do piątku, w godzinach 15.00-19.00:

• 1 czerwca - 502 856 44
• 2 czerwca - 667 147 738
• 3 czerwca - 570 801 694
• 4 czerwca - 667 147 779
• 5 czerwca - 574 488 801

Można również wysłać maila na adres: mtz@mtz.waw.pl.

Warszawa. Wsparcie dydaktyczne

Rodzice mogą liczyć na wskazówki merytoryczne i rady dotyczące edukacji zdalnej. Na pytania odpowiadają nauczyciele poszczególnych przedmiotów, którzy tłumaczą i służą radą. Należy pamiętać, że nauczyciele nie rozwiązują konkretnych zadań. Kontakt z Warszawskim Centrum Inicjatyw Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń: zapytajeksperta@wcies.edu.pl.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także