Warszawa. Oceń pracę Urzędu Dzielnicy Ursynów. Trzy możliwości
Każdy mieszkaniec Ursynowa może w prosty i szybki sposób ocenić wizytę w Urzędzie Dzielnicy Ursynów. Wystarczy przed opuszczeniem ratusza wrzucić pobrany numerek do znajdującej się przy wyjściu specjalnej skrzynki.
Jak przekazał Urząd Dzielnicy Ursynów w komunikacie, zamontowane skrzynki zawierają trzy przegródki przeznaczone odpowiednio dla oceny pozytywnej, neutralnej bądź negatywnej. To pozwoli na bieżąco monitorować poziom satysfakcji mieszkańców ze sposobu, w jaki zostali obsłużeni podczas załatwiania spraw w urzędzie.
- Dotychczas mieszkańcy nie mieli możliwości wyrażenia opinii w tak prosty sposób, który nie angażuje ani czasu, ani szczególnej uwagi. Oczywiście, trafiały do nas składane na piśmie sugestie od mieszkańców, zarówno tych bardzo zadowolonych, jak i nie do końca usatysfakcjonowanych. Każdego miesiąca były to pojedyncze przypadki, a chcemy poznać opinię większej liczby mieszkańców - powiedział wiceburmistrz Ursynowa Jakub Berent.
Każdy mieszkaniec ma możliwość wystawienia oceny obsługującemu go pracownikowi. Skrzynki wykonano z przezroczystego materiału, aby każdy odwiedzający urząd mógł zapoznać się z oceną jego pracy. Zastosowanie numerków pozwoli przełożonym wyjaśnić z pracownikami przyczynę negatywnej oceny oraz docenić tych, którzy są oceniani pozytywnie.