Warszawa. Na ulice wyjechały mobilne Punkty Obsługi Pasażerów
Mieszkańcy Warszawy nie muszą już przyjeżdżać do Punktu Obsługi Pasażerów, aby załatwić swoje sprawy. ZTM postanowił ułatwić życie warszawiakom.
W piątek 12 czerwca na stołeczne ulice wyruszył specjalny autobus, w którym znajduje się Punkt Obsługi Pasażerów. Natomiast od tego tygodnia możemy spodziewać się dwóch mobilnych POP-ów jeżdżących po Warszawie. Będą one podjeżdżały na pętle przy dużych osiedlach do końca wakacji.
Warszawa. Pilne sprawy załatwisz obok domu
"Pasażerowie załatwią tu swoje najpilniejsze sprawy: wyrobią spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, zakodują bilet długookresowy, w tym z oferty Warszawa+ i dla dużych rodzin, „odwieszą” bilet i przekodują niewykorzystaną część biletu, wgrają uprawnienia Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz je przedłużą. W mobilnym POP-ie można płacić wyłącznie kartami płatniczymi" – informuje Urząd Miasta.
Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów – gdzie i kiedy?
W poniedziałek, 15 czerwca dwa mobilne Punkty Obsługi Pasażerów będzie można zaleźć na pętlach Metro Kabaty przy K&R oraz Gocław. Autobusy będą ustawione tam przez dwa dni – do 17 czerwca.
Zobacz także: "Koronawirus w Polsce. Zdaniem eksperta największe ryzyko zakażenia w małych sklepach, bazarach i w transporcie"
Następnie w dniach 18-22 czerwca POP-y pojawią się na pętli Stegny i przy Świątyni Opatrzności Bożej, zaś od 23 do 25 czerwca ich lokalizacją będzie Metro Wilanowska i Tarchomin. Natomiast mieszkańcy Bródna-Podgrodzie i Targówka będą mieli okazję skorzystać z mobilnych punktów w dniach 26-30 czerwca.
Punkty będą działały w godzinach 8.30-17.00. Ratusz informuje, że godziny pracy mobilnych POP-ów mogą ulec zmianie.
Masz news, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl