Trwa ładowanie...

Wardęga i spółka przyciągnęli tłumy. "Święto porównywalne z amerykańskim VidConem"

"Nie należy zastanawiać się czy warto kręcić swoje filmy, tylko to robić"

Wardęga i spółka przyciągnęli tłumy. "Święto porównywalne z amerykańskim VidConem"
d40mw0h
d40mw0h

Spotkania z gwiazdami Youtube, panele dyskusyjne, gry komputerowe komentowane przez profesjonalistów czy koncerty. To tylko niektóre z licznych atrakcji, jakie czekały na warszawskim Torwarze na uczestników II edycji Orange Video Fest by LifeTube. - Jest to największe święto Youtube w Polsce, porównywalne z amerykańskim VidConem - mówi Joanna Bendarek z Lifetube. W tym roku imprezę odwiedziło około 10 tys. osób. Serwis WawaLove.pl był patronem medialnym tego wydarzenia.

Dla internautów to wydarzenie było doskonałą okazją do tego, aby poznać swoich idoli. Na miejscu stawiła się śmietanka wirtualnego świata. Panele dyskusyjne prowadzili m.in. Sylwester Wardęga, Łukasz Jakóbiak czy Radosław Kotarski. Gwiazdy polskiego Youtube nie tylko chętnie rozdawały autografy, ale również udzielały swoim fanom wskazówek w jaki sposób zaistnieć w sieci.

- Nie wolno się poddawać. Na początku nie jest kolorowo, ale jeśli będziecie konsekwentnie dążyć do celu, to wszystko uda wam się zrealizować - radzi Sylwester Wardęga, autor najpopularniejszego kanału w serwisie YouTube w Polsce. Największą popularność przyniósł mu film "Pies pająk" który w przeciągu tygodnia wyświetlono ponad 33 miliony razy, a w całym 2014 roku 118 milionów razy.

- Nie należy zastanawiać się czy warto kręcić swoje filmy, tylko to robić. Jeśli nie spróbujemy, to nigdy się nie przekonamy czy wyjdzie - uważa z kolei Łukasz Jakóbiak, autor najpopularniejszego polskiego talk-show internetowego 20m2. I dodaje, że kluczem do sukcesu jest wsłuchiwanie się w oczekiwania widzów. - Nie znaczy to, że mamy być jak chorągiewka na wietrze i co chwilę robić to, co karzą nam inni. Warto jednak słuchać opinii większości - tłumaczy Jakóbiak.

d40mw0h

Orange Video Fest by LifeTube był także okazją do świetnej zabawy przy muzyce. Na scenie głównej pojawili się m.in. raper B.R.O., związani z dystrybutorem Independent Digital – Abel i Komil, a także szwedzka gwiazda YouTube – Sofia Karlberg. Wiele atrakcji czekało również na fanów gier komputerowych. Na miejscu można było porozmawiać z gwiazdami e-sportu oraz spróbowac swoich sił, np. w Counter Strike.

- Youtube jest przyszłością. Widzowie mogą sami decydować o tym, co chcą w danym momencie oglądać - podkreśla Bednarek. I dodaje, że twórcy są tu bliżej swoich odbiorców i wchodzą z nimi w interakcję. - To nasza przewaga nad tradycyjnymi mediami.

d40mw0h
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d40mw0h
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj