Stołeczni studenci wygrali konkurs Google kampanią dla Legii Warszawa
Studenci przygotowali skuteczną kampanię marketingową w internecie dla Legii Warszawa
Zespół studentów trzech warszawskich uczelni – Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego i Politechniki Warszawskiej – zdobył tytuł światowych zwycięzców (Global Winner) konkursu Google Online Marketing Challenge 2014. Zwycięski zespół startował w składzie Mateusz Rydlewski (PW, kapitan), Przemek Dmochowski (SGH), Agnieszka Żdanuk (SGH), Marek Janisiewicz (SGGW) i Paweł Zawadzki (SGGW) pod opieką dr. Tymoteusza Doligalskiego ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie . Studenci przygotowali kampanię internetową AdWords dla Legii Warszawa.
Czytaj też: Studenci SGH mistrzami świata w negocjacjach
Raport sporządzony przed stworzeniem konkursowej kampanii wskazywał na brak działań marketingowych klubu piłkarskiego z wykorzystaniem narzędzi Google AdWords do sprzedaży biletów, klubowej odzieży i gadżetów. Zaprojektowana kampania miała na celu doprowadzenie do zwiększenia regularności zakupów wśród kibiców.
W 2012 roku tytuł Global Winner zdobyli studenci SGH, zostając wówczas zwycięzcami konkursu po raz czwarty z rzędu. W latach 2009-2011 zespoły studenckie ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie były najlepsze w Europie.