Stadion Narodowy zamienił się w słup ogłoszeniowy!
"To przywilej rezerwowany wyłącznie dla naszych najważniejszych partnerów"
15.01.2014 12:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Co chwilę informujemy was o tym, że kolejny budynek w Warszawie zaklejono wielką reklamą. Skandal ze Smykiem w roli głównej był powodem potężnej dyskusji o przestrzeni miejskiej. Zarówno w komentarzach, jak i na naszym facebookowym profilu . Mało kto bronił reklamowych śmieci. Wydawało się, że coś w tym temacie w końcu się ruszy. Tymczasem w billboard wyświetlający reklamy zamienił się właśnie Stadion Narodowy.
26 metrów wysokości, ponad 900 metrów obwodu, 1,7 tys. opraw zawierających 36 modułów diod LED - dla reklamodawców to wielka gratka. Nie musieliśmy długo czekać. Od kilku dni na elewacji Narodowego wyświetlany jest napis "Radio Zet". - informuje Gazeta.pl.
Mikołaj Piotrowski, rzecznik zarządzającej areną spółki PL.2012+, tłumaczy w rozmowie z portalem , że napis wyświetlany jest w ramach umowy na promowanie przez Radio Zet lodowiska i innych atrakcji na stadionie. - Bez pozyskania partnera medialnego trudno by nam było przygotować akcję Zimowy Narodowy i skutecznie zaprosić warszawiaków do korzystania z jego atrakcji - wyjaśnia.
- Nie będzie można z marszu kupić wyświetlania hasła na elewacji. mówi w rozmowie Mikołaj Piotrowski. - Nie uwierzylibyście, ile ofert odrzuciliśmy. To przywilej rezerwowany wyłącznie dla naszych najważniejszych partnerów. Elewacja w większości wypadków będzie, tak jak dotąd, wyświetlać niekomercyjne komunikaty.
W większości? Czyli należy spodziewać się kolejnych reklam. Czy na Narodowym pojawi się bilboard kolejnego sezonu Warsaw Shore? Nikt chyba nie spodziewał się, że Stadion Narodowy zamieni się w słup ogłoszeniowy. Nie ma już żadnych świętości dla reklamodawców?