Trwa ładowanie...

Seks w reklamie - na jedną noc czy całe życie?

Spotkanie na temat seksu w reklamie 19 grudnia. WSTĘP WOLNY

Seks w reklamie - na jedną noc czy całe życie?
d2mejyj
d2mejyj

Polecamy pierwsze z serii spotkań z cyklu PRywatki! Spotkania odbywać się będą w Bookhousecafé (ul. Świętokrzyska 14) - kawiarni z wypiekami domowej roboty, pyszną kawą i zimnym piwem, idealnej do rozmów kuluarowych i wymiany doświadczeń.

Seks w reklamie

Czy może i na ile może się sprzedawać? Co się dzieje w mózgu, kiedy widzimy reklamę opartą o bodźce stricte seksualne, a co kiedy widzimy quasibodźce i inne atraktory? Kiedy reklama sprzedaje tylko tu i teraz, a kiedy potrafi budować lojalność wobec marki?

d2mejyj

O tym i wielu innych rzeczach opowie gość wieczoru - Jarosław Świątek

To psycholog społeczny, redaktor naczelny Polskiego Portalu Psychologii Społecznej, redaktor merytoryczny Portalu Psychologii Biznesu, współwłaściciel agencji reklamowej AD Discovery, autor bestsellera pt. Wszyscy kłamią. Nie daj się oszukać!, konsultant m.in.: Radia Eska Rock, Radia Plus, Gazety Wrocławskiej, Polsatu News, TVP, Rzeczpospolitej, Portalu Onet Biznes. Ponadto jest organizatorem i prelegentem licznych konferencji o tematyce biznesowej i nie tylko, doradcą ds. marketingu politycznego, specjalista ds. wpływu społecznego, perswazji, decepcji, emocji i motywacji oraz psychologii reklamy.

Kiedy: 19 grudnia 2013 r. godz. 19:00

Gdzie: Bookhousecafé, ul. Świętokrzyska 14

WSTĘP WOLNY

d2mejyj
d2mejyj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2mejyj
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj