RegionalneWarszawaSeks w reklamie - na jedną noc czy całe życie?

Seks w reklamie - na jedną noc czy całe życie?

Spotkanie na temat seksu w reklamie 19 grudnia. WSTĘP WOLNY

Seks w reklamie - na jedną noc czy całe życie?

Polecamy pierwsze z serii spotkań z cyklu PRywatki! Spotkania odbywać się będą w Bookhousecafé (ul. Świętokrzyska 14) - kawiarni z wypiekami domowej roboty, pyszną kawą i zimnym piwem, idealnej do rozmów kuluarowych i wymiany doświadczeń.

Seks w reklamie

Czy może i na ile może się sprzedawać? Co się dzieje w mózgu, kiedy widzimy reklamę opartą o bodźce stricte seksualne, a co kiedy widzimy quasibodźce i inne atraktory? Kiedy reklama sprzedaje tylko tu i teraz, a kiedy potrafi budować lojalność wobec marki?

O tym i wielu innych rzeczach opowie gość wieczoru - Jarosław Świątek

To psycholog społeczny, redaktor naczelny Polskiego Portalu Psychologii Społecznej, redaktor merytoryczny Portalu Psychologii Biznesu, współwłaściciel agencji reklamowej AD Discovery, autor bestsellera pt. Wszyscy kłamią. Nie daj się oszukać!, konsultant m.in.: Radia Eska Rock, Radia Plus, Gazety Wrocławskiej, Polsatu News, TVP, Rzeczpospolitej, Portalu Onet Biznes. Ponadto jest organizatorem i prelegentem licznych konferencji o tematyce biznesowej i nie tylko, doradcą ds. marketingu politycznego, specjalista ds. wpływu społecznego, perswazji, decepcji, emocji i motywacji oraz psychologii reklamy.

Kiedy: 19 grudnia 2013 r. godz. 19:00

Gdzie: Bookhousecafé, ul. Świętokrzyska 14

WSTĘP WOLNY

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)