Logo i hasło UW na 200‑lecie wybrane!
Podoba Wam się?
W 2016 roku Uniwersytet Warszawski skończy 200 lat. Przygotowania do obchodów tego wydarzenia już się rozpoczęły. 19 listopada 2013 roku ogłoszono konkurs na logo i hasło jubileuszu 200-lecia Uniwersytetu Warszawskiego. Na konkurs napłynęło prawie 300 prac. Teraz komisja konkursowa wybrała zwycięzców. Do wygrania było 8 tys. zł za logotyp i 4 tys. zł za hasło.\
Zobacz także: Trzech warszawiaków przebiegnie cztery pustynie świata!
Zwycięski projekt logo i hasła przesłała agencja Bravo Bodoni. Ich logo to litery "UW" oraz liczba "200" ułożona, gdzie zera tworzą dwukropek. Za logiem pojawia się hasło: "Dwa stulecia, Dobry początek." lub też w wersji angielskiej "Two centuries. Good beggining." Hasło i logo będą wykorzystywane w rocznicowych materiałach promocyjnych obok tradycyjnego loga z orłem.
Dodatkowo komisja konkursowa przyznała nagrodę za hasło „Studiuj. Dyskutuj. Twórz” (wersja angielska: „Study. Discuss. Create”) studentce UW Karolinie Fiedor.
Komisja obradowała w składzie:
- Prof. Maria Poprzęcka, Wydział „Artes Liberales” UW, przewodnicząca komisji
- Prof. Katarzyna Chałasińska-Macukow, Wydział Fizyki UW
- Prof. Piotr Garlicki, ASP w Warszawie, Wydział Grafiki
- Anna Korzekwa, rzecznik prasowy UW
- Prof. Andrzej Markowski, Wydział Polonistyki UW
- Karolina Pietkiewicz, przewodnicząca ZSS UW
- Wojciech Wagner, Urząd m.st. Warszawy, Wydział Estetyki Przestrzeni Publicznej
*Co myślicie o zwycięskich projektach? *
*Zobacz także: Za darmo: Fajny happening na Rynku Starego Miasta! *