Już w przyszłym tygodniu Absolvent Talent Days
Artykuł sponsorowany
06.11.2015 10:22
Największe wydarzenie poświęcone karierze studentów i absolwentów w PGE Narodowym już w przyszłym tygodniu!
Ponad 100 pracodawców z Polski i zagranicy, warsztaty, spotkania z wybitnymi osobowościami świata biznesu i goście, Jarosław Kuźniar oraz Jacek Rozenek - już 5 listopada, Absolvent Talent Days odbędą się w PGE Narodowym.
Absolvent Talent Days to największe targi pracy i praktyk dla studentów i absolwentów w Polsce. Celem targów jest łączenie młodych kandydatów do pracy z właściwymi pracodawcami - profesjonalnie, z uwzględnieniem nowoczesnych technologii oraz potrzeb i motywacji obu grup. Niemal 8 tysięcy młodych ludzi, którzy dzięki targom znaleźli pracę, to najlepszy dowód, że nam się to udaje - opowiada Katarzyna Godlewska, CEO Absolvent.pl, firmy organizującej imprezę.
Program Absolvent Talent Days w całości skoncentrowany jest na wspieraniu rozwoju zawodowego młodych. To szansa, aby bezpłatnie wziąć udział w warsztatach i panelach dyskusyjnych z udziałem przedstawicieli takich firm jak Philip Morris International, ABSL, Virgin Mobile, czy Accenture.
Podczas wydarzenia uczestnicy mogą osobiście porozmawiać i zgłosić swoją kandydaturę osobom rekrutującym w topowych firmach w Polsce, skonsultować swoje CV z ekspertami z Pracuj.pl, wykonać na miejscu profesjonalne zdjęcie oraz odbyć próbną rozmowę rekrutacyjną.
Na Absolvent Talent Days w Warszawie organizatorzy przygotowali również wykłady specjalne. Jarosław Kuźniar - prezenter radiowy i telewizyjny oraz Jacek Rozenek - coach, trener biznesu i aktor, zdradzą gościom, jak wyglądała ich droga do sukcesu i nauczą, skąd brać motywację do działania.
Absolvent Talent Days to wydarzenie bezpłatne. Warunkiem uczestnictwa jest pobranie darmowego biletu ze strony: http://talentdays.pl . Na stronie dostępny jest również szczegółowy program imprezy.
Absolvent Talent Days organizuje portal www.absolvent.pl . Partnerem strategicznym wydarzenia jest pracuj.pl. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: TVN, Radio ESKA, Rzeczpospolita oraz Wirtualna Polska. Partnerami merytorycznymi wydarzenia są ABSL i Nestle. Partnerem technologicznym jest Motorola. Partnerami wspierającymi: JTI, Motorola, PMI i Mondelēz.