Warszawa reklamuje się w Pekinie
Warszawa promuje się w Pekinie. Czym?
Cukierkami, naklejkami i składaną mapką - informuje "Życie
Warszawy". Na olimpijską akcję reklamową ratusz wydał ok. 128 tys.
zł.
09.08.2008 | aktual.: 09.08.2008 03:33
Warszawa jest jedynym miastem, które postanowiło reklamować się w Pekinie. Na czym polega kampania? W Polskim Centrum Konferencyjnym, zlokalizowanym w naszej ambasadzie w Pekinie, można uzyskać informacje o Warszawie i dostać gadżety z nią związane - mówi Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji Miasta. Co to za pamiątki? Składana mapka okraszona zdjęciami z opisem w języku angielskim i chińskim, naklejki z Chopinem i cukierki z napisem "Warszawa 2012".
Rozmówcy "ŻW" chwalą marketingowy pomysł stolicy. Dobrze, że Warszawa wykorzystuję taką okazję jak igrzyska do promocji swojego wizerunku - mówi Jacek Olechowski, wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce. I dodaje, że warto w ogóle zasygnalizować istnienie takiego miasta jak Warszawa, co w Azji wcale nie jest oczywiste.