Walentynkowy debiut miesięcznika motoryzacyjnego


Dziś ukazuje się pierwszy na polskim rynku numer magazynu
motoryzacyjnego "Top Gear", który będzie wydawany na licencji BBC
Worlwide przez grupę wydawniczą Burda Media Polska. Pismo ma
stanowić alternatywę dla męskich tytułów lifestylowych skierowaną
do bardziej wymagających czytelników.

14.02.2008 08:00

W 180-stronicowym miesięczniku głównymi działami będą: Metal (aktualności ze świata motoryzacji, prezentacje samochodów), Twarze (znani ludzie i ich samochody), Jazda (testy), Top Gear (gadżety dla mężczyzn) i Przewodnik (testy długodystansowe, samochody używane). Redaktorem naczelnym pisma jest Piotr Frankowski, jego zastępcą - Jacek Pieśniewski, a gościnnym felietonistą - znany z telewizji i brytyjskiej edycji Jeremy Clarkson.

Nakład "Top Gear" wyniesie 122 tys. egz., a wydawnictwo zakłada osiągnięcie i utrzymanie w tym roku sprzedaży na poziomie ponad 60 tys. egz. Cena egzemplarzowa wyniesie 3,90 zł.

We wprowadzenie tytułu na rynek wydawnictwo zainwestowało 4 mln zł. Kampania ATL, zaplanowana dla trzech pierwszych numerów magazynu, obejmie telewizję (m. in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN Turbo), radio (RMF FM oraz prawie 100 stacji lokalnych), prasę, Internet, nośniki reklamy zewnętrznej oraz punkty sprzedaży. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media Warszawa, a kreacją - agencja Gonnabe.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)