'Vita' liderem, zyskuje 'Samo Zdrowie'


We wrześniu 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników o
zdrowiu adresowanych do kobiet był 'Vita' (Edipresse Polska SA) -
wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych
przez portal Wirtualnemedia.pl.

18.12.2007 08:00

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Vita" wyniosła 75 674 egz. - to 0,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku.

Na drugim miejscu znalazł się 'Samo Zdrowie' (Hachette Filipacchi Burda Polska) - 72 334 egz. (wzrost o 72,8 proc.) a na trzecim "Super Linia" (Wydawnictwo Media Express), które sprzedało się w liczbie 48 753 egz. (wzrost o 9,5 proc.).

wrzesień
* * 2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu 75674 75401
Samo Zdrowie 72334 41842
Super Linia 48753 44485
Zdrowie 47115 46459
Żyjmy dłużej 25212 24255

2007
* * wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu 75674 123254
Samo Zdrowie 72334 73022
Super Linia 48753 40569
Zdrowie 47115 44033
Żyjmy dłużej 25212 25785

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Zobacz także
Komentarze (0)