Usiądź i poprowadź nowe Volvo S40
Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię swojej najmniejszej limuzyny
Volvo S40. Jej celem jest prezentacja konsumentom nowej linii
stylistycznej modelu, czerpiącej z najlepszych tradycji
skandynawskiego wzornictwa. Kampania ma produktowo - wizerunkowy
charakter. Potrwa do połowy listopada.
21.09.2007 08:00
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości modelu wśród dotychczasowej grupy docelowej S40, w szczególności wśród konsumentów szukających wyrafinowanych stylistycznie produktów.
Kampanii przyporządkowane zostało hasło "Usiądź i poprowadź nowe Volvo S40" nawiązujące swoją formą do zasad skandynawskiej sztuki.
Kampania komunikuje ponadto ofertę promocyjnego finansowania zakupu samochodu Volvo. Kredyt przewidziany na 3 lata ma 0% oprocentowanie. Pierwsza wpłata wyniesie 40%. Pozostałe spłaty rozłożone są na 36 równych rat. Dzięki temu rata miesięczna wyniesie nawet 908 zł.
Podstawowe media wykorzystane w kampanii to : outdoor, prasa, radio, internet i marketing bezpośredni.
Layouty reklamowe kampanii pojawią się w najważniejszych dziennikach i tygodnikach opinii, takich jak Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Polityka, Forum i Wprost. Kierowcom w drodze do pracy towarzyszą również spoty radiowe "Usiądź i poprowadź nowe Volvo S40" emitowane w Radiu PIN, Zet, TOK FM, RMF FM i PR3. Strony internetowe, na których pojawia się kampania Volvo Auto Polska to Gazeta.pl, Onet-Biznes, Parkiet On-line, Bankier.pl, Money.pl.
Adaptację centralnie przygotowanej kreacji przygotowała agencja Brainshop U-Boot, kreację internetową agencja K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare. Działaniami direct marketing zajęła się agencja Customer Relationship Management - Euro RSCG Marketing House oraz Call Center Poland S.A. Za komunikację public relations odpowiada Euro RSCG Sensors.