US Pharmacia promuje pre‑parat dla meteopatów
Firma farmaceutyczna US Pharmacia wprowadziła na rynek i promuje preparat dla osób wrażliwych na zamiany pogody - Meteo.
21.10.2005 07:14
Firma US Pharmacia wprowadziła na rynek nowy preparat - Meteo. Jest to pierwszy nie tylko w Polsce ale i na świecie preparat, który został stworzony po to aby skutecznie radzić sobie z dolegliwościami pogodowymi. Meteo tworzy na rynku zupełnie nową kategorię - kategorię preparatów na meteoropatię. W związku z wprowadzeniem na rynek 17 października rozpoczęła się kampania telewizyjna tego preparatu.
Komunikacja reklamowa marki Meteo jest złożona, co znajduje odzwierciedlenie w spocie, który ma za zadanie edukować konsumentów oraz budować świadomość marki.
Film reklamowy ma za zadanie zbudować świadomość marki Meteo oraz podkreślić fakt, że jest to pierwszy i jedyny preparat na rynku mający na celu zmniejszać nadwrażliwości organizmu na niekorzystne warunki atmosferyczne. Meteo pomaga skutecznie zwalczać dolegliwości pogodowe takie jak: ospałość i senność, uczucie zmęczenia, zmiany nastroju, rozdrażnienia, brak energii i chęci do działania, kłopoty z koncentracją, uczucie rozbicia, uczucie osłabienia, uczucie ucisku i pulsowania w okolicach skroni - czytamy w komunikacie.
Telewizyjną kampanię reklamową produktu realizują: agencja reklamowa Red 8 Communications Group i dom mediowy Starcom.
Agencja Reklamowa: Red 8 Communications Group w składzie:Art Director - Piotrek GrzegorzewskiCopy Writer - Jarek GoleniewskiDyrektor Kreatywny - Maciej MarasekAccount Director - Viola Stanisławska
Reżyser spotu: Bruce Parramore
Opracowanie graficzne opakowania: Red 8 Communications Group - Paweł Górka - Art. Director
Kampania reklamowa będzie prowadzona w głównych stacjach telewizyjnych.