UPC Polska promuje telewizję cyfrową mobilnie
W ubiegłym tygodniu na ulicach Warszawy, Katowic, Opola i Wrocławia
pojawiły się mobilne reklamy promujące usługę telewizji cyfrowej
oferowanej przez sieć UPC Polska. Tym samym rozpoczęła się kolejna
faza kampanii reklamowej nowej usługi operatora.
Mobilne billboardy, przygotowane przez agencję Arip, skupiają uwagę odbiorcy na najistotniejszych funkcjach telewizji cyfrowej, decydujących o jej przewadze nad telewizją analogową, a więc na możliwości zatrzymywania, przewijania i nagrywania programów oraz na dostępności kanałów w wysokiej rozdzielczości "Mobile" będzie można napotkać na ulicach wymienionych miast do 17 lipca br.
Reklama mobilna to kolejny element kampanii reklamowej nowej usługi UPC Polska, która rozpoczęła się w marcu tego roku. W pierwszej fazie skierowana była do mieszkańców z Warszawy i okolic, gdzie telewizja cyfrowa dostępna była od początku maja. Zasięg działań marketingowych poszerzany jest wraz z rozwojem dostępności usługi w kolejnych miastach.
Kampania telewizji cyfrowej realizowana była już stacjach telewizyjnych i radiowych, za pomocą stoisk promocyjnych w kinach, reklamy głosowej w sklepach odzieżowych czy spotów wyświetlanych na telewizorach w elektromarketach. Cały czas prowadzona jest także komunikacja kierowana do obecnych klientów korzystających z usług UPC Polska za pomocą mailingów, kanału UPC Info, ulotek, broszur i serwisu internetowego operatora.