Trwa ładowanie...
d2tz04x
upc polska
03-07-2008 08:00

UPC Polska promuje telewizję cyfrową mobilnie


W ubiegłym tygodniu na ulicach Warszawy, Katowic, Opola i Wrocławia
pojawiły się mobilne reklamy promujące usługę telewizji cyfrowej
oferowanej przez sieć UPC Polska. Tym samym rozpoczęła się kolejna
faza kampanii reklamowej nowej usługi operatora.

d2tz04x
d2tz04x

Mobilne billboardy, przygotowane przez agencję Arip, skupiają uwagę odbiorcy na najistotniejszych funkcjach telewizji cyfrowej, decydujących o jej przewadze nad telewizją analogową, a więc na możliwości zatrzymywania, przewijania i nagrywania programów oraz na dostępności kanałów w wysokiej rozdzielczości "Mobile" będzie można napotkać na ulicach wymienionych miast do 17 lipca br.

Reklama mobilna to kolejny element kampanii reklamowej nowej usługi UPC Polska, która rozpoczęła się w marcu tego roku. W pierwszej fazie skierowana była do mieszkańców z Warszawy i okolic, gdzie telewizja cyfrowa dostępna była od początku maja. Zasięg działań marketingowych poszerzany jest wraz z rozwojem dostępności usługi w kolejnych miastach.

Kampania telewizji cyfrowej realizowana była już stacjach telewizyjnych i radiowych, za pomocą stoisk promocyjnych w kinach, reklamy głosowej w sklepach odzieżowych czy spotów wyświetlanych na telewizorach w elektromarketach. Cały czas prowadzona jest także komunikacja kierowana do obecnych klientów korzystających z usług UPC Polska za pomocą mailingów, kanału UPC Info, ulotek, broszur i serwisu internetowego operatora.

d2tz04x
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2tz04x
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj