UPC Polska promuje telewizję cyfrową mobilnie


W ubiegłym tygodniu na ulicach Warszawy, Katowic, Opola i Wrocławia
pojawiły się mobilne reklamy promujące usługę telewizji cyfrowej
oferowanej przez sieć UPC Polska. Tym samym rozpoczęła się kolejna
faza kampanii reklamowej nowej usługi operatora.

03.07.2008 08:00

Mobilne billboardy, przygotowane przez agencję Arip, skupiają uwagę odbiorcy na najistotniejszych funkcjach telewizji cyfrowej, decydujących o jej przewadze nad telewizją analogową, a więc na możliwości zatrzymywania, przewijania i nagrywania programów oraz na dostępności kanałów w wysokiej rozdzielczości "Mobile" będzie można napotkać na ulicach wymienionych miast do 17 lipca br.

Reklama mobilna to kolejny element kampanii reklamowej nowej usługi UPC Polska, która rozpoczęła się w marcu tego roku. W pierwszej fazie skierowana była do mieszkańców z Warszawy i okolic, gdzie telewizja cyfrowa dostępna była od początku maja. Zasięg działań marketingowych poszerzany jest wraz z rozwojem dostępności usługi w kolejnych miastach.

Kampania telewizji cyfrowej realizowana była już stacjach telewizyjnych i radiowych, za pomocą stoisk promocyjnych w kinach, reklamy głosowej w sklepach odzieżowych czy spotów wyświetlanych na telewizorach w elektromarketach. Cały czas prowadzona jest także komunikacja kierowana do obecnych klientów korzystających z usług UPC Polska za pomocą mailingów, kanału UPC Info, ulotek, broszur i serwisu internetowego operatora.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)