Tyskie zrezygnowało z Wisły Kraków
Marka Tyskie podjęła decyzję o nie przedłużaniu trwającej dwa lata współpracy sponsorskiej z klubem piłkarskim Wisła Kraków.
26.06.2007 07:10
Decyzja o zaprzestaniu współpracy z klubem podyktowana jest zamiarem poświęcenia przez Tyskie większej uwagi przygotowaniom do Mistrzostwa Europy i Mistrzostwa Świata. Zaangażowanie finansowe w wydarzenia sportowe o tej randze w pełni wpisuje się w strategię działalności sponsoringowej marki - podano w komunikacie.
"Możliwość pracy z Wisłą Kraków była dla nas wielkim wyróżnieniem. To jeden z najbardziej utytułowanych polskich klubów, mający oddanych kibiców i profesjonalny zarząd. Te dwa lata zostaną odnotowane w historii marki Tyskie i Kompanii Piwowarskiej jako okres pełen niezapomnianych wrażeń i wspaniałych momentów. Dziękujemy klubowi i Kibicom za współpracę, życzymy dalszych sukcesów sportowych - powiedział Bartosz Dobrzyński, manadżer ds. marketingu sportowego w Kompanii Piwowarskiej.
"Współpraca z Kompanią Piwowarską, stwarzająca Wiśle szanse na odnoszenie sukcesów od samego początku stanowiła dla Wisły źródło olbrzymiej satysfakcji. Zarówno cały zarząd, jak i piłkarze dziękują Kompanii za dwuletnie zaangażowanie i wsparcie. Decyzja Kompanii nie będzie miała wpływu na sytuację finansową Wisły Kraków, a budżet klubu będzie utrzymany na tym samym, wysokim poziomie. Wkrótce przedstawimy nowego partnera, który od sezonu 2007/2008 będzie wspierał nas w walce o najwyższe sportowe cele." - powiedział Grzegorz Falk, dyrektor marketingu i sprzedaży Wisły Kraków SSA.
Kompania Piwowarska i marka Tyskie towarzyszyła Wiśle Kraków od meczów eliminacji Ligi Mistrzów z Panathinaikosem Ateny we sierpniu 2005 roku.