Twenty Four Seven PR obsłuży Cadbury Wedel


Agencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na kompleksową
obsługę firmy Cadbury Wedel w obszarze komunikacji korporacyjnej
Cadbury, produktowej marki Wedel, promocji marki pracodawcy oraz
działań CSR.

27.06.2008 08:00

Do obowiązków agencji należy prowadzenie biura prasowego Cadbury Wedel, doradztwo w obszarze komunikacji oraz zarządzanie kryzysowe. Jednym z pierwszych projektów prowadzonych przez agencję jest promocja Cadbury jako pracodawcy w regionie Dolnego Śląska. W ramach komunikacji produktowej dla Wedla Twenty Four Seven PR jest odpowiedzialna m.in. za promocję nowości takich jak nowy format Ptasiego Mleczka, kategorii produktów Premium, tabliczek oraz produktów sezonowych. Z ramienia agencji firma Cadbury Wedel obsługiwana jest przez Agatę Wiśniewską, pracującą na stanowisku Account Managera w zespole kierowanym przez Sylwię Bilińską.

Umowa podpisana pomiędzy firmą Cadbury Wedel a Twenty Four Seven PR jest wynikiem przetargu trwającego od grudnia 2007 roku, w którym udział wzięło siedem wiodących polskich agencji PR.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)