TVN CNBC Biznes w UPC Polska
UPC Polska w ciągu kilku dni wzbogaciła się o dwa kanały o tematyce
ekonomicznej. Po włączeniu od marca należącej do Polsatu stacji TV
Biznes wczoraj u największego polskiego operatora kablowego pojawił
się konkurencyjny kanał TVN CNBC Biznes.
Nowa stacja dostępna jest w pakiecie pełnym na częstotliwości, z której korzystał dotychczas przeznaczony obecnie do likwidacji kanał TVN Gra. Tym samym TVN CNBC Biznes dociera do 650 tys. z miliona abonentów UPC Polska.
Po włączeniu do oferty największego operatora kablowego w Polsce zasięg kanału biznesowego Grupy TVN wzrósł o 30 proc. i wynosi w sumie około 3 mln gospodarstw domowych. Poza UPC Polska stacja TVN CNBC Biznes dostępna jest obecnie także na platformach Cyfra+, N oraz w sieciach Multimedia Polska i Toya, a także w cyfrowych pakietach Aster i Vectry.
UPC Polska i Grupa TVN uzgodniły również miejsce w pakiecie analogowym dla nowego kanału TVN Warszawa, którego start planowany jest na koniec 2008 roku.