Trzy projekty K2 dla liderów branży FMCG
W ciągu ostatnich kilku tygodni K2 uruchomiła trzy nowe serwisy internetowe dla firm Coca-Cola, Delecta i Danone.
12.01.2006 23:55
K2 przygotowała i uruchomiła świąteczną platformę interaktywną dla firmy Coca-Cola: "Poczuj Magię Świąt!". Powstała ona jako wsparcie sprzedaży promocyjnej zorganizowanej z okazji świąt Bożego Narodzenia. Serwis został dostrzeżony również za granicą. W listopadzie 2005 został dodany do prestiżowego katalogu stron Favourite Website Awards, Fcuk Star, oraz Tiny Awards, jako najlepsza witryna tygodnia - czytamy w komunikacie prasowym.
Kolejnym serwisem zrealizowanym przez K2 jest www.odkryjmeksyk.pl dla firmy Delecta. Jego celem jest promocja linii produktów kuchni meksykańskiej marki Delecta, poprzez stworzenie miejsca spotkań dla amatorów potraw Tex-Mex. Głównym zadaniem serwisu jest wsparcie sprzedaży grupy produktów firmy oraz popularyzacja kuchni meksykańskiej jako źródła inspiracji łatwych i szybkich do przyrządzenia potraw. W niedługim czasie serwis zostanie wzbogacony również o testy, quizy, gry i zabawy oraz forum dyskusyjne i porady mistrzów kuchni meksykańskiej. Witryna jest elementem szerokozakrojonej kampanii ATL.
Równolegle z projektami dla firm Coca-Cola oraz Delecta, K2 uruchomiła serwis promocyjny "Podejmij Wyzwanie Actimela" na zlecenie firmy Danone. Jej celem jest zachęcenie konsumentów do podjęcia wyzwania Actimela, a tym samym do udziału w promocji. Oprócz informacji o jej zasadach użytkownicy znajdą tu wyjątkowy zegar, przypominający o codziennej dawce odporności oraz grę, w której mogą wykazać się refleksem i wytrwałością w tępieniu zarazków. Dla użytkowników telefonów komórkowych stworzony został konkurs fotograficzny w serwisie moBlog.pl. Autor najlepszego obrazu otrzyma nagrodę - sportowy telefon z aplikacją Trener Fitness.
Ostatnio zrealizowane projekty pogłębiły kompetencje i potwierdziły skuteczność K2 Internet S.A. w działaniach dla klientów reprezentujących branżę FMCG.„Nasze najnowsze realizacje pokazują jak duży bagaż doświadczeń zdobyliśmy już w kategorii dóbr szybkozbywalnych i jak efektywnie umiemy go wykorzystywać. Nie pozwala nam to jednak spocząć na laurach. Będziemy stale podnosić poprzeczkę.” – powiedział Grzegorz Kurowski, Dyrektor Działu Konsultingu i Rozwoju.