Trwa walka na pro - i antykościelne billboardy [ZDJĘCIA]
Na początku lutego antyaborcyjne billboardy pojawiły się na ulicach miast w całej Polsce. Na plakacie jest nienarodzone dziecko w łonie kobiety, otoczone sercem.
Trwa walka na pro - i antykościelne billboardy [ZDJĘCIA]
Na początku lutego antyaborcyjne billboardy pojawiły się na ulicach miast w całej Polsce. Na plakacie jest nienarodzone dziecko w łonie kobiety, otoczone sercem.
Trwa walka na pro - i antykościelne billboardy
Plakaty zostały opatrzone napisem "Jestem zależny, ufam tobie". To nawiązanie do obrazu z wizerunkiem Jezusa Miłosiernego, na którym widnieją słowa "Jezu, ufam tobie". Za akcją stoi Fundacja Nasze Dzieci.
Trwa walka na pro - i antykościelne billboardy
Następnie pojawiły się billboardy z hasłem "Kochajcie się mamo i tato", napisanym czcionką stylizowaną na pismo dziecięce. Kampania to inicjatywa Wspólnoty Trudnych Małżeństw Sychar.
Trwa walka na pro - i antykościelne billboardy
Plakaty były wieszane w ramach kampanii nawołującej do przezwyciężania kryzysu małżeńskiego nawet, jeśli jego przyczyną jest przemoc domowa lub problem uzależnienia jednego z partnerów.
Trwa walka na pro - i antykościelne billboardy
Fundacja wskazuje, że małżonkowie za wszelką cenę powinni zostać razem i - w razie kryzysu - ewentualnie zdecydować się na separację, nigdy na rozwód.
Trwa walka na pro - i antykościelne billboardy
Odpowiedzią były billboardy z hasłem "Kochajcie mnie, mamo i tato". To część ogólnopolskiej kampanii kochajciemnie.pl, zwracającej uwagę na problemy nieakceptowanej w domu młodzieży nieheteroseksualnej.
Trwa walka na pro - i antykościelne billboardy
"80 proc. nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoich rodziców" – głosi napis na billboardach. Hasło zostało zilustrowane wizerunkiem chłopca z tęczową torbą i śladem na policzku po uderzeniu dłonią.
Trwa walka na pro - i antykościelne billboardy
Fundacja In Vitro Bez Granic rozpoczęła kampanię reklamową "Tak dla in vitro". Na billboardach jest zdjęcie małej dziewczynki oraz napis: "Dzięki in vitro jestem na świecie, mamo i tato".
Trwa walka na pro - i antykościelne billboardy
- Naszym celem jest wyłącznie edukacja w tematyce in vitro, mówienie o tym, co zostało całkowicie pominięte w polityce naszego kraju - informują organizatorzy akcji.