Troll z Butikiem Kreatywnym Papert
W wyniku przetargu Troll wybrał Butik Kreatywny Papert, z którym
będzie współpracował przy tworzeniu sesji zdjęciowej na sezon
jesień-zima 2008/9.
Sesja zdjęciowa, przygotowana we współpracy z Papert, ma służyć zarówno promocji nowej kolekcji, jak również nowego konceptu zakładającego repozycjonowanie marki- wyjaśnia Inga Wawrzyniak, marketing manager Trolla.
Rezultaty współpracy Trolla i Papert będzie można zobaczyć w kampanii planowanej na jesień i zimę 2008/9; Na razie jednak firma nie zdradza szczegółów. Wiadomo tylko, iż nowy koncept zakłada niestandardowe, nowoczesne działania skierowane do innej niż dotychczas grupy docelowej - młodych, zwariowanych kobiet z charakterem, a więc Troll zrywa z wizerunkiem "grzecznej" nastolatki.
Troll to jedna z najbardziej znanych marek odzieżowych w Polsce. Firma prowadzi sprzedaż poprzez sieć ponad 80 salonów w Polsce i za granicą;