Trwa ładowanie...
d44jryr
Gdańsk
20-05-2008 08:00

Gdańsk ogłasza konkurs na logotyp promocyjny


Władze Gdańska ogłosiły właśnie konkurs na logotyp promocyjny
miasta, który stanie się jego oficjalną identyfikacją graficzną.
Znak ma być wykorzystywany w celach reklamowych, popularyzatorskich
i wszystkich innych, do których niestosowne byłoby użycie herbu.

d44jryr
d44jryr

Konkurs na logotyp Gdańska jest ogólnopolski i jednoetapowy - potrwa do 30 czerwca. Władze miejskie liczą na udział w nim grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni artystycznych. Od prac konkursowych oczekują jednoznacznego nawiązywania do Gdańska i zawierania maksymalnie czterech kolorów. Projekty logotypu oceni komisja konkursowa, ale ostatecznego wyboru dokona prezydent Gdańska, który jednak weźmie pod uwagę wskazówki tego gremium.

Wybrany logotyp będzie używany głównie do celów reklamowych, korespondencyjnych i popularyzatorskich, dlatego znajdzie się m.in. na plakatach i ulotkach oraz w gadżetach reklamowych, papierze listowym, ogłoszeniach prasowych, spotach telewizyjnych i innych reklamach.

Władze Gdańska zorganizowały ten konkurs, ponieważ chcą dysponować promocyjnym znakiem graficznym miasta w tych sytuacjach, w których niestosowne jest użycie jego oficjalnego herbu.


Prace konkursowe, z dopiskiem na opakowaniu "LOGO GDAŃSKA - KONKURS" należy przesłać lub złożyć pod adresem:

Urząd Miejski w Gdańsku
Biuro Prezydenta ds. Promocji Miasta
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Sala obsługi klienta
stanowisko nr 17

Ogłoszenie wyników nastąpi do dnia 11 lipca 2008 r.
Komisja dokona wyboru 3 zwycięskich projektów LOGOTYPU GDAŃSKA. Autorzy zwycięskich prac otrzymają nagrody finansowe, odpowiednio: 12 000 zł za I miejsce, 8 000 zł za II miejsce i 6 000 zł za III miejsce.

d44jryr
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d44jryr
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj