Trwa ładowanie...
d3kiqsd
07-07-2006 07:07

Tomasz Kammel apeluje: "Zwolnij. Szkoda życia"

3-go lipca na antenie TVP 1 wystartowała kolejna edycja kampanii społecznej "Zwolnij. Szkoda życia".

d3kiqsd
d3kiqsd

Kampania obejmuje emisje ponad 230 spotów w okresie do 15 września. Dodatkowo w całej Polsce pojawiły się tablice promujące kampanię z hasłem " Jedziesz szybciej niż myślisz. Zwolnij. Szkoda życia.". W sumie ok. 700 sztuk.

Kampanię zorganizował Program 1 TVP przy współpracy Stowarzyszenia "Misie ratują dzieci". Dochód z niej będzie przeznaczony na budowę pierwszego w Polsce centrum pomocy psychologicznej dla dzieci - ofiar wypadków drogowych "Domu misia ratownika" w Dźwirzynie koło Kołobrzegu.

Partnerami kampanii są Gillette, Compensa i Plus.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG. Pomysłodawcą kampanii jest Tomasz Kammel.

d3kiqsd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3kiqsd
Więcej tematów