Tomasz Kammel apeluje: "Zwolnij. Szkoda życia"

3-go lipca na antenie TVP 1 wystartowała kolejna edycja kampanii społecznej "Zwolnij. Szkoda życia".

07.07.2006 07:07

Kampania obejmuje emisje ponad 230 spotów w okresie do 15 września. Dodatkowo w całej Polsce pojawiły się tablice promujące kampanię z hasłem " Jedziesz szybciej niż myślisz. Zwolnij. Szkoda życia.". W sumie ok. 700 sztuk.

Kampanię zorganizował Program 1 TVP przy współpracy Stowarzyszenia "Misie ratują dzieci". Dochód z niej będzie przeznaczony na budowę pierwszego w Polsce centrum pomocy psychologicznej dla dzieci - ofiar wypadków drogowych "Domu misia ratownika" w Dźwirzynie koło Kołobrzegu.

Partnerami kampanii są Gillette, Compensa i Plus.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG. Pomysłodawcą kampanii jest Tomasz Kammel.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)