Trwa ładowanie...
d2d9faf
25-10-2006 07:10

To, co wiewiórki lubią najbardziej

Od 20 października w głównych stacjach telewizyjnych możemy oglądać film reklamowy prezentujący nowy produkt Cadbury Wedel - czekoladę z orzechami 'Luksusowa'.

d2d9faf
d2d9faf

Pod marką „Luksusowa” Cadbury Wedel wprowadziła na rynek dobrze znaną Polakom czekoladę mleczną z całymi orzechami - tym razem w nowym 100g formacie.

Kampanię zatytułowaną „Wiewiórka” przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw.

Koncept kreatywny kampanii opiera się na zaskoczeniu i rozbawieniu widza: obserwujemy wiewiórkę, która schodzi z drzewa i biegnie w kierunku kamery – w zwolnionym tempie widzimy malujące się w jej oczach i na jej pyszczku radość oraz żądzę zjedzenia czegoś pysznego. Wykonuje skok ku upragnionym orzechom… i ląduje na szybie witryny sklepowej, za którą widać „Luksusową” - czekoladę Wedla z całymi orzechami.

Kampania „Wiewiórka” jest już drugą zrealizowaną dla Cadbury Wedel przez Euro RSCG Warsaw (poprzednia, „Słodka pociecha”, wystartowała 9 października 2006). Za jej przygotowanie odpowiedzialni są: Creative Directors - Jacek Maciejewski i Jacek Szulecki, Art Director - Darek Małkiński oraz Copywriter – Piotr Barański. Produkcją kierowała Katarzyna Lachowicz.

Spot reklamowy możemy oglądać w TVP, TVN oraz telewizji Polsat. Za planowanie i kupno mediów odpowiedzialna jest firma Zenithmedia.

d2d9faf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2d9faf
Więcej tematów