Kasjerka opublikowała nagranie. Podsumowała zachowania klientów
Kasjerka jednego ze sklepów spożywczych, która stale publikuje zabawne nagrania w mediach społecznościowych dotyczące jej pracy, tym razem pokazała kolejne nietypowe zachowania klientów. Mają one związek z prowadzoną akcją z popularnymi maskotkami.
Pani Patrycja, kasjerka z Biedronki, regularnie publikuje nagrania ukazujące kulisy jej pracy. Tym razem w krótkim wideo pokazała nietypowe zachowania klientów związane z prowadzoną w sklepie akcją, w której można otrzymać maskotki z tzw. "Gangu Biedroniaków".
Załamanie pogody w Tatrach. Pierwsze uderzenie zimy tej jesieni
Kasjerka z Biedronki opublikowała nagranie. Pokazała zachowania klientów
Parodiując konkretne osoby, które w taki sposób mają zachowywać się podczas wizyty w sklepie, zabiera maskotki i rozkłada je na różnych półkach sklepowych - zabawkę z symbolem jajek wkłada na półkę, gdzie znajdują się jajka, a pluszowe sushi trafia w lodówce obok mięs i sushi.
"Boki zrywać, prawda?" - zapytała w opisie nagrania kasjerka.
Wśród osób, które obejrzały krótki film, rozpoczęła się dyskusja na temat podobnych zachowań zauważonych m.in. przez innych pracowników sklepu. "U mnie za każdym razem tak jest, kiedy mamy akcję z maskotkami" czy "U nas też tak jest" - przekazują inni kasjerzy. Ktoś inny w żartobliwy sposób napisał z kolei: "podsunęłaś mi super pomysł".
Oprócz bezpośrednich odniesień do sytuacji przedstawionej na nagraniu pojawiły się też relacje pracowników dotyczące odkładania wziętych wcześniej przez klientów produktów w niewłaściwe miejsca. "Zabawne to jest znaleźć spuchnięte mięso w non foodzie" - stwierdził jeden z internautów. "Albo siatkę z lodami w chipsach", "ja na chemii mielone" - dopisywały od siebie kolejne osoby.
Przeczytaj również: