Światowy hit na antenie Polsatu
"Grasz czy nie grasz" - premiera programu 1 października br. o godzinie 21:55 w Polsacie.
Zmagania uczestników będzie obserwować rekordowa, bo licząca 500 osób publiczność. 250 spośród nich ma szansę na milionową wygraną. Gospodarzem teleturnieju jest Zygmunt Chajzer, producentem - Endemol Neovision.
"Grasz czy nie grasz" ("Deal or no Deal") bije rekordy oglądalności w ponad 20 krajach całego świata, między innymi w Holandii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Argentynie. W tym teleturnieju liczy się wiedza, ale najważniejsza jest intuicja pokerzysty oraz umiejętność trzymania nerwów na wodzy. Stawka, o jaką będą walczyć uczestnicy teleturnieju jest wysoka. Zawodnik, który znajdzie się w finale stanie przed szansą wygrania miliona złotych. Musi wykazać się dobrą intuicją przy wyborze jednej z 26 walizek, w których umieszczone są czeki.
W ramach teleturnieju "Grasz czy nie grasz" udostępniona zostanie interaktywna gra dla telewidzów. Każda z osób, która w odpowiednim czasie podczas programu wyśle SMS o wskazanej treści ma szansę wygrać 5.000 zł. Wykorzystane w grze mechanizmy decydujące o wygranej w pełni bazują na sprawności i wiedzy grającego - wygrana jest zupełnie niezależna od losowości.
W ramach uzyskanej przez Polsat licencji na wykorzystanie produktów interaktywnych od producenta programu "Grasz czy nie grasz" planowane jest także uruchomienie gry internetowej "Grasz czy nie grasz" .
Teleturniej "Grasz czy nie grasz" wspierany jest kampanią reklamową w prasie codziennej, radiu oraz Internecie.