Startuje wiosenna kampania Franke
Franke producent nowoczesnych systemów kuchennych, rozpoczyna
intensywną kampanie reklamową z nową linią produktową Kubus.
29.04.2008 08:00
W tym celu firma rozpoczęła współpracę z domem mediowym MediaOn, wybranym w wyniku wygranego przetargu.
"Zależy nam na wzmocnieniu wizerunku marki oraz zakomunikowaniu nowego rozdziału w historii Franke - wprowadzeniu do oferty urządzeń AGD do zabudowy, które uzupełniają nasz asortyment wyposażenia kuchni, dając możliwość tworzenia Klientom jednolitych pod względem wzornictwa, kolorystyki oraz zastosowanych materiałów systemów kuchennych" - mówi Jarosław Matys, dyrektor marketingu Franke Polska. "W kreacji pokazaliśmy nasz najnowszy system kuchenny - Kubus, który jest kwintesencją idealnego systemu kuchennego"- dodaje.
W kampanii zostaną wykorzystane: prasa, outdoor, komunikacja miejska oraz internet. Autobusy Franke pojawią się w Warszawie, Krakowie, miastach Górnego Śląska, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi, Lublinie i we Wrocławiu. Tablice outdoorowe zobaczymy w Warszawie i w Krakowie.
W kampanii prasowej zostały zaplanowane tytuły wnętrzarskie oraz Wysokie Obcasy. W internecie wykorzystano strony i portale odwiedzane przez osoby poszukujące informacji o wyposażeniu i aranżacji wnętrz, w tym serwisy wnętrzarskie i portale ogólnopolskie.