Trwa ładowanie...

Średnio co pół sekundy konsumenci dokonywali zakupów podczas tegorocznej edycji Smart! Week

Tegoroczny Smart! Week zamknął się rekordową liczbą transakcji. Największą popularnością wśród kupujących cieszyły się produkty z kategorii supermarket, elektronika oraz zdrowie i uroda, a w każdej z nich sprzedano setki tysięcy produktów.

Materiał Sponsorowany przez Allegro
 Źródło: Pexels
dgajnpm
dgajnpm

Festiwal Allegro Smart! Week to święto dla prawdziwych łowców okazji - jak pokazują liczby, klienci średnio co pół sekundy robili zakupy na platformie! Pod kątem liczby transakcji najpopularniejsze były kategorie takie jak:

  • Supermarket - klienci wybierali przede wszystkim produkty spożywcze i środki czystości,
  • Elektronika - największą popularnością cieszył się sprzęt RTV i AGD,
  • Zdrowie i uroda - klienci sięgali najczęściej po produkty urodowe,
  • Dom i ogród - najwięcej transakcji zanotowały dekoracje i ozdoby.
 materiały partnera
Źródło: materiały partnera

Choć Smart! Week jest otwarty dla każdego, to z najlepszych promocji skorzystać mogli subskrybenci usługi Allegro Smart! - tylko w ramach tych ofert klienci zaoszczędzili łącznie ponad 18 milionów złotych! Podczas festiwalu najlepsze oferty sprzedawały się najczęściej w aplikacji Allegro, średnio w zaledwie kilkadziesiąt sekund. Były to spodnie dresowe 4F, oczyszczacze powietrza Bissell, konsola Nintendo Switch czy iPhone 14 Pro.

dgajnpm

Użytkownicy najczęściej robili zakupy w dwóch przedziałach godzinowych - od 9.00 do 13.00 oraz od 20.00 do 23.00. Pod kątem liczby transakcji rekordowe okazały się poniedziałek (15 maja) oraz środa (17 maja).

Festiwal Smart! Week jest skierowany również do merchantów - w tym roku liczba sprzedających, którzy wzięli w nim udział wzrosła o 15%. Platforma Allegro umożliwia im dostęp do ponad 14 milionów aktywnych kupujących w Polsce, zapewniając wachlarz narzędzi do natychmiastowego zwiększenia sprzedaży.

Materiał Sponsorowany przez Allegro
dgajnpm

WP Wiadomości na:

dgajnpm
Więcej tematów