Sponsoring w Kulturze czyli jak wspierać sztukę
"Sponsoring w Kulturze" to konferencja naukowa organizowana przez Niezależne Zrzeszenie Studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, we współpracy z Kulczyk Foundation oraz Biurem Promocji AE. Konferencja odbędzie się 5 maja 2005 r. w Akademii Ekonomicznej i poprzedzi uroczyste otwarcie Targów Sztuki ART Poznań w Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu "Stary Browar" oraz na terenach dawnej rzeźni na ul.Garbary.
22.04.2005 12:22
Konferencja "Sponsoring w Kulturze" to pionierskie przedsięwzięcie w Polsce. Jej celem jest wypromowanie profesjonalnego sposobu wspierania finansowego szeroko pojętej sztuki, a także ukazania ogromnych możliwości jakie daje mecenat kultury.
Udział przedstawicieli świata sztuki, biznesu, nauki i mediów sprawi, że konferencja będzie doskonałym miejscem wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów. Wśród prelegentów znajdą się prof. dr hab. Henryk Mruk (Katedra Strategii Marketingowych AE Poznań), Marcin Trzciński (ARC Rynek i Opinia), dr Adam Grzegorczyk (Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie), Michał Merczyński (dyrektor Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Malta), dr Marek Datko, prof. Piotr Kurka i prof. Izabella Gustowska (Art Poznań - Targi Sztuki 2004). Ponadto udział weźmie wiele osób, na co dzień zawodowo zajmujących się pozyskiwaniem środków na działania kulturalne.
Udział w konferencji jest całkowicie bezpłatny.