Trwa ładowanie...
23-07-2014 16:42

Sosnowiec zalany billboardami z twarzą prezydenta miasta

Nową twarzą kampanii społecznej fundacji "Perspektywa" został Kazimierz Górski. Prezydent Sosnowca ma najlepiej obrazować pozytywne przemiany w mieście.

Sosnowiec zalany billboardami z twarzą prezydenta miastaŹródło: PAP, fot: Andrzej Grygiel
d1rrsfd
d1rrsfd

Miasto zalały billboardy z uśmiechniętym Kazimierzem Górskim. Prezydent ukazany jest na tle zdjęć m.in. Stawików, szpitala miejskiego, ogrodu jordanowskiego czy sali koncertowej przy szkole muzycznej. Są to inwestycje zrealizowane w Sosnowcu, co jest dodatkowo podkreślone pieczątką "zrobione" na każdej z reklam.

Oprócz twarzy Górskiego i fotografii wykonanych projektów, na billboardach umieszczone zostało hasło "Prawdziwy Sosnowiec".

Według fundacji "Perspektywa", która stworzyła tę kampanię społeczną, ma ona być wyrazem sprzeciwu wobec przedstawiania miasta, jako takie, w którym nic się nie dzieje. Celem jest pokazanie, że Sosnowiec stale się rozwija.

Niezaprzeczalnie inwestycje, na tle których występuje Górski, są reklamą miasta. Na billboardach znalazły się także fotografie projektów prywatnych, m.in. w strefie ekonomicznej w Milowicach czy przy drodze ekspresowej S1.

Warto jednak zauważyć, że fundacja "Perspektywa" jest nierozerwalnie złączona z polityczną lewicą. Szefem fundacji jest Tomasz Niedziela z SLD, a w radzie zasiada m.in. radny SLD Wojciech Nitwinko.

Jak wiadomo, prezydent miasta także jest działaczem SLD. Niezależnie czy cel był zamierzony – nie wiadomo już czy to kampania społeczna, czy nieoficjalny element kampanii przedwyborczej.

d1rrsfd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1rrsfd
Więcej tematów