'Smak i zdrowie na co dzień'

1 czerwca br. firma Indykpol rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową swoich produktów.

31.05.2006 07:08

Nowe 15” i 30” spoty mają na celu utwierdzenie konsumentów w ich zaufaniu do marki i produktów firmy oraz zwrócić uwagę na sezonowe wyroby grillowe oferowane przez Indykpol SA.

O całkowitym bezpieczeństwie wyrobów firmy ma świadczyć udział w reklamie prezesa Indykpolu, Piotra Kulikowskiego i jego żony. Są oni osobami znającymi firmę od „podszewki”, zatem spożywanie przez nich tych produktów daje najlepsze możliwe świadectwo jakości oraz utrzymywania najwyższych standardów bezpieczeństwa stosowanych w zakładach Indykpolu. Udział w reklamie prezesa firmy wraz z rodziną potwierdza i gwarantuje najwyższą jakość wyrobów.

Kampania trwać będzie do końca miesiąca, a spoty reklamowe emitowane we wszystkich najważniejszych kanałach telewizyjnych (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TV4, TVP 3, TV Puls). Zakupem mediów zajął się dom medialny ZenithMedia. Producentem reklamy jest studio Cine Art z Wrocławia, a reżyserem i operatorem Mariusz Palej.

Cel kampanii: wzmocnienie zaufania konsumentów do marki oraz promocja produktów grillowychKlient: Indykpol SAPrzedstawiciel klienta: Tomasz SandomierskiProducent: Cine ArtReżyser i Operator: Mariusz Palej.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)