RegionalneŚląskBytom. Woda i wydatki pod kontrolą. BPK uruchomiło elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Bytom. Woda i wydatki pod kontrolą. BPK uruchomiło elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

E-faktura zamiast tej papierowej oraz wgląd do odczytów wodomierza i możliwość podawania poprzez specjalne konto informacji o stanie licznika - to część udogodnień dla klientów Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego. Działa już elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

Śląskie. Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne uruchomiło elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Śląskie. Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne uruchomiło elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Źródło zdjęć: © BPK

02.03.2021 | aktual.: 06.03.2024 20:39

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to aplikacja, za pomocą której każdy klient bytomskiej spółki może mieć dostęp do swoich danych i rozliczeń. Dzięki takiemu narzędziu można na bieżąco kontrolować swoje zużycie wody i rachunki, ale też zadbać o środowisko, rezygnując z tradycyjnych papierowych faktur.

Kto może skorzystać z eBOK? - Z systemu eBOK Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego mogą skorzystać wszyscy klienci spółki, którzy posiadają umowę na zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków - tłumaczy Magdalena Szeliga, kierownik działu sprzedaży BPK.

Jak zacząć korzystać z elektronicznego Biura Obsługi Klienta? Wystarczy wejść na stronę internetową BPK w zakładkę ebok i zarejestrować się, aby w dowolnej chwili mieć możliwość sprawdzenia stanu należności, sprawdzić wystawione faktury czy podać informację o stanie licznika.  

Klientami BPK jest około 8 tysięcy odbiorców, dlatego wprowadzenie sytemu ma także aspekt ekologiczny.

- Z kontem eBOK BPK, poprzez stały wgląd do odczytów wodomierza i wystawionych faktur, nasi klienci zyskują kontrolę nad zużyciem wody i wydatkami, a e-faktura to przede wszystkim wygoda i ukłon w stronę środowiska - wylicza Magdalena Szeliga.

Bytom. BPK wprowadza elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Zalety e-faktury

- E-faktura jest zawsze dostępna na koncie eBOK klienta, co oznacza, że w każdym miejscu z dostępem do internetu mają oni wgląd do dokumentów – dodaje Szeliga.

Dzięki wprowadzeniu systemu eBOK klienci mają wgląd w wykresy zużycia wody dla odczytów wykonanych po 1 stycznia br. 

E-faktura BPK jest bezpłatną usługą polegającą na zastąpieniu tradycyjnej papierowej faktury za dostawę wody i odprowadzanie ścieków fakturą elektroniczną.

- Zawiera takie same dane jak faktura papierowa i posiada tę samą wartość pod względem skutków prawnych. Oznacza to, że jest dokumentem akceptowanym przez urzędy skarbowe. Jest zabezpieczona podpisem elektronicznym, co gwarantuje autentyczność jej treści i pochodzenia - dodaje Magdalena Szeliga.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
śląskbytomzużycie wody
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)