Trwa ładowanie...
d3ftiu5
19-06-2007 07:10

Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas

Na początku czerwca rozpoczęła się nowa kampania Pepsi, której twarzą jest międzynarodowej sławy zespół hip-hopowy - The Black Eyed Peas.

d3ftiu5
d3ftiu5

Udział zespołu w kampanii jest wynikiem trwającej od kilku miesięcy współpracy The Black Eyed Peas z PepsiCo International.

Celem kampanii jest m.in. poinformowanie o promocjach konsumenckich oraz konkursie związanym z zaplanowanym na 17 września koncercie zespołu, który odbędzie się w warszawskim Parku Sowińskiego, w ramach światowej trasy koncertowej „Pepsi Black, Blue and You Tour”.

Motywem przewodnim kampanii jest napisany przez The Black Eyed Peas utwór „More”.

Poza utworem członkowie The Black Eyed Peas zaangażowani byli także w opracowanie wizualnej strony reklamy telewizyjnej. Ponadto w ramach współpracy z koncernem zespół zaprojektował wyjątkowe puszki i etykiety specjalnej serii napojów, które będą w sprzedaży przez cały czas trwania kampanii.

d3ftiu5

Z początkiem czerwca jako pierwsza rozpoczęła się outdoorowa część kampanii. W Warszawie oraz kilku innych dużych miastach pojawiły się, billboardy (frontlight 6mx3m) z The Black Eyed Peas informujące przechodniów o możliwości wygrania biletu na koncert (m.in. siatka winylowa, która zawisła na Politechnice Warszawskiej 3 czerwca).

Właściwa kampania ATL rozpoczęła się 15 czerwca. Spoty reklamowe emitowane są m.in. w Polsacie, TVN, TVN7, TV4, Polsacie Sport, MTV, Vivie, VH1 i 4funTV. W reklamie wykorzystany został wspomniany już skomponowany przez The Black Eyed Peas specjalnie na potrzeby kampanii utwór „More”. Kampania telewizyjna potrwa do końca lipca. Towarzyszyć jej będzie kampania internetowa, która swym zasięgiem obejmie największe portale.

Obecny etap kampanii potrwa do września 2007 r.

Za koncepcję i organizację konkursu młodych talentów „Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas – zostań Gwiazdą Pepsi” odpowiedzialna jest Agencja Brainshop U-boot. Telewizyjne spoty reklamowe, reklamę w prasie, radiu i outdoorze przygotowała Agencja BBDO. Twórcą kampanii internetowej wraz z nową odsłoną serwisów Pepsi jest agencja interaktywna Digital One, za organizację konkursów sms-owych odpowiada EL2, natomiast za zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD. Promotorem koncertu The Black Eyed Peas w Polsce jest Agencja Artystyczna Go Ahead z Poznania.

d3ftiu5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ftiu5
Więcej tematów