Shrek w kampanii reklamowej firmy Hestia
Niestandardowa kampania reklamowa Hestii, która wykorzystuje wizerunek Shreka i jego filmowych przyjaciół, rozpoczęła się 14 października.
16.10.2006 07:10
W nowych filmach reklamowych Hestii ogr Shrek wraz ze znajomymi przeżywa liczne, niebezpieczne przygody. Mają one pokazywać, przed jakimi często spotykanymi przeciwnościami losu można się ubezpieczyć w Ergo Hestii. Zabawne spoty mają uświadomić konsumentom, że każdy z nich znajdzie w ofercie Hestii ubezpieczenie odpowiednie do jego potrzeb i wymagań. Zaplanowano serię trzech filmów reklamowych z udziałem Shreka. Spot, który będzie emitowany jako pierwszy ma charakter ogólny, wizerunkowy, następne dwa przybliżą telewidzom ubezpieczenia komunikacyjne oraz małego i średniego biznesu. Kampania ma wizerunkowy charakter. Jej zadaniem jest m.in. ocieplenie wizerunku towarzystwa.
Agencja reklamowa Communication Unlimited wygrała przetarg na realizację kampanii według pomysłu Hestii z wykorzystaniem postaci Shreka. Zespół kreatywny agencji zaproponował serię filmów bazujących na wybranych przygodach ogra, pod wspólnym hasłem „Ubezpieczenia wszystkich gatunków”. Filmy tworzą fabularne historyjki o niebezpiecznych przygodach bohaterów, a sceny dobrane są w taki sposób, aby pokazać konsumentom, że każdy z nas może znaleźć się w sytuacji, kiedy przyda się być ubezpieczonym. Za kreację odpowiada senior copywriter Katarzyna Byzia i art director Marta Sokołowska. Agencja pośredniczyła ponadto w uzyskaniu od DreamWorks licencji na wykorzystania wizerunku Shreka.
Kampanię zaplanowano w telewizji i prasie. Spoty z udziałem Shreka będzie można zobaczyć w TVP1 i TVP 2, TVN,TVN7, TVN24, Tvn Turbo, TV4 i w Polsacie Sport. Za plasowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Star Media. Jest to pierwsza od sześciu lat kampania telewizyjna tego ubezpieczyciela. Wspierają ją dodatkowo produktowe reklamy w prasie.