Trwa ładowanie...
dfdraq2
11-01-2006 04:49

Serwis Pauloadriani rozwiązuje odwieczny problem mężczyzn

Odwieczny problem mężczyzn polegający na nieumiejętności wiązania krawata został w końcu rozwiązany.

dfdraq2
dfdraq2

Kres położył mu serwis www.pauloadriani.pl, gdzie w dziale zatytułowanym „Słowo o modzie” zaprezentowano prosty instruktaż.

Pauloadriani to sieć salonów Pierre Cardin oferujących odzież i dodatki dla mężczyzn. Linię Pierre Cardin uzupełniają kolekcje marek Pionier oraz Lee Cooper, dzięki czemu Klienci mogą dokonać zakupu całej garderoby (oficjalnej i codziennej) w jednym miejscu. Oferta Pauloadriani skierowana jest do młodych, dynamicznych i aktywnych mężczyzn w wieku 30 - 40 lat, dla których ważny jest elegancki wygląd odzwierciedlający ich klasę, styl życia i status.

Z myślą o nich Pauloadriani zleciło łódzkiej agencji interaktywnej VENTI stworzenie serwisu internetowego. Założeniem było zbudowanie witryny wizerunkowej. Jednocześnie miała się ona stać nowym kanałem komunikacji z klientami informującym o akcjach promocyjnych, aktywującym do odwiedzenia salonu i wspierającym kampanię lojalnościową.

W efekcie powstał serwis wykonany w technologii Flash dostępny pod adresem www.pauloadriani.pl. W sferze wizualnej nawiązuje on do identyfikacji marki Pierre Cardin. Ciemna kolorystyka i szare logo wtopione w tło nie pozostawiają wątpliwości, że Internauta znalazł się w świecie ubrań genialnego kreatora.

dfdraq2

W serwisie podkreślono wagę poszczególnych elementów stroju. Zdjęcia ilustrujące każdy z działów pozwalają zorientować się w stylistyce oferty. Jednak, żeby zapoznać się z całą kolekcja niezbędna jest wizyta w salonie. Zachęcają do niej również opisy aktualnych promocji i propozycja przystąpienia do programu lojalnościowego. Klienci bez trudu odnajdą adres najbliższego salonu. Mogą też skontaktować się z jego pracownikami za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Budowa wizerunku Pauloadriani w Interencie była kontynuacją wcześniejszej współpracy firm - w ciągu kilku ostatnich lat VENTI przygotowywało projekty reklam prasowych i wielkoformatowych Pierre Cardin.

dfdraq2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dfdraq2
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj