Serwis Pauloadriani rozwiązuje odwieczny problem mężczyzn
Odwieczny problem mężczyzn polegający na nieumiejętności wiązania krawata został w końcu rozwiązany.
Kres położył mu serwis www.pauloadriani.pl, gdzie w dziale zatytułowanym „Słowo o modzie” zaprezentowano prosty instruktaż.
Pauloadriani to sieć salonów Pierre Cardin oferujących odzież i dodatki dla mężczyzn. Linię Pierre Cardin uzupełniają kolekcje marek Pionier oraz Lee Cooper, dzięki czemu Klienci mogą dokonać zakupu całej garderoby (oficjalnej i codziennej) w jednym miejscu. Oferta Pauloadriani skierowana jest do młodych, dynamicznych i aktywnych mężczyzn w wieku 30 - 40 lat, dla których ważny jest elegancki wygląd odzwierciedlający ich klasę, styl życia i status.
Z myślą o nich Pauloadriani zleciło łódzkiej agencji interaktywnej VENTI stworzenie serwisu internetowego. Założeniem było zbudowanie witryny wizerunkowej. Jednocześnie miała się ona stać nowym kanałem komunikacji z klientami informującym o akcjach promocyjnych, aktywującym do odwiedzenia salonu i wspierającym kampanię lojalnościową.
W efekcie powstał serwis wykonany w technologii Flash dostępny pod adresem www.pauloadriani.pl. W sferze wizualnej nawiązuje on do identyfikacji marki Pierre Cardin. Ciemna kolorystyka i szare logo wtopione w tło nie pozostawiają wątpliwości, że Internauta znalazł się w świecie ubrań genialnego kreatora.
W serwisie podkreślono wagę poszczególnych elementów stroju. Zdjęcia ilustrujące każdy z działów pozwalają zorientować się w stylistyce oferty. Jednak, żeby zapoznać się z całą kolekcja niezbędna jest wizyta w salonie. Zachęcają do niej również opisy aktualnych promocji i propozycja przystąpienia do programu lojalnościowego. Klienci bez trudu odnajdą adres najbliższego salonu. Mogą też skontaktować się z jego pracownikami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Budowa wizerunku Pauloadriani w Interencie była kontynuacją wcześniejszej współpracy firm - w ciągu kilku ostatnich lat VENTI przygotowywało projekty reklam prasowych i wielkoformatowych Pierre Cardin.