Sanyo planuje ekspansję w Polsce
Firma Sanyo zdecydowała się na bezpośrednią obecność na polskim rynku.
26.05.2006 06:17
Przedstawicielem firmy w Polsce jest Tomasz Kliczkowski, który koordynuje obecność marki SANYO na polskim rynku, a także rozbudowuje kanał partnerów handlowych. W początkowym etapie działalność ta dotyczy projektorów multimedialnych oraz aparatów i kamer cyfrowych.
W przyszłym roku firma planuje otwarcie biura w Polsce.
„Priorytetem jest dla nas uporządkowanie sieci dystrybucji projektorów multimedialnych oraz aparatów i kamer cyfrowych – mówi Tomasz Kliczkowski – gwarantujemy partnerom lepsze, bezpośrednie wsparcie producenta, a także jednolite ceny umożliwiające polskim partnerom konkurowanie z wielkimi unijnymi hurtownikami produktów SANYO. Zależy nam na zwiększeniu udziału marki SANYO w polskim rynku”
SANYO – to jeden z największych producentów projektorów multimedialnych w technologii LCD na świecie. Portfolio produktów firmy obejmuje ponad 20 modeli w trzech kategoriach: Home Cinema (do użytku domowego), Value Creation (dla zastosowań biznesowych i edukacyjnych) oraz System Solutions (projektory instalacyjne o jasności od 3500 do 12000 ansi lumenów i rozdzielczości od XGA (1024x768) do 2K (2048x1024) przeznaczone do zastosowań reklamowych, do sal kinowych i obsługi dużych imprez.
Obecnie dystrybucją produktów SANYO zajmują się w Polsce firmy Tech Data Polska i ACCO Polska.
Tomasz Kliczkowski samodzielnie koordynuje całość działań firmy na naszym rynku, jest odpowiedzialny za kontakt z odbiorcami i dystrybutorami trzech linii produktowych – projektorów, aparatów i kamer cyfrowych.
Tomasz Kliczkowski ma 27 lat, jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z branżą branżą projektorów multimedialnych oraz marką SANYO związany jest od 5 lat (poprzednio w firmie ACCO).
Wolny czas poświęca na wychowanie i zabawę z 2-letnim synkiem.