'Samotnie z nadwagą? Razem będzie lżej'
Firma Weight Watchers Polska rozpoczyna edukacyjno-informacyjną kampanię reklamową. Hasłem przewodnim będzie 'Samotnie z nadwagą? Razem będzie lżej'.
Kampania będzie prowadzona przez trzy tygodnie za pośrednictwem portali kobiecych i wybranych tytułów prasy lokalnej. Ma ona na celu umocnienie wizerunku marki Weight Watchers jako eksperta w dziedzinie zdrowego stylu życia i odżywiania.
Dzięki działaniom edukacyjno-informacyjnym internauci i czytelnicy dowiedzą się jak skutecznie walczyć z nadmiarem kilogramów i do kogo zwrócić się o pomoc.
Media plan przygotował dom mediowy Mediaedge:cia, a za kreację odpowiadała AD Fabrika FCB. Tworząc kampanię wykorzystano najnowsze formy reklamy internetowej.
Wraz z kampanią reklamową inaugurację ma również strona internetowa Weight Watchers®. Swoją formą, zawartością merytoryczną i kolorystyką nawiązuje do międzynarodowych stron Weight Watchers®. Dominującym kolorem zarówno w kampanii reklamowej, jak i strony internetowej są kolory logo – zieleń, żółty i granat. Stronę internetową przygotowała agencja AD Fabrika FCB.