Ruszyły zgłoszenia do Cannes Lions Young Creatives
Od 2 lutego można zgłaszać młodych pracowników firm reklamowych do
polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young Creatives. Rywalizacja
przebiega w pięciu kategoriach: print, cyber, film, design i PR.
Rozpoczęta 2 lutego polska edycja konkursu Cannes Lions Young Creatives jest otwarta dla osób poniżej 28. roku życia pracujących nie tylko w agencjach komunikacji marketingowej, lecz także w domach mediowych, biurach reklamy mediów oraz agencjach brand design i PR. Firmy zatrudniające teamy złożone z takich kandydatów mogą je zgłaszać do 2 marca w pięciu kategoriach: print, cyber, film, design i PR.
Z zarejestrowanych zespołów zostaną do 6 marca wybrane najlepsze, które otrzymają do realizacji briefy kreatywne do kampanii społecznych. Przygotowane przez nich prace oceni jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR i wyłoni zwycięzców, którzy zostaną nagrodzeni podczas uroczystej gali 28 kwietnia. Zwycięzcy kategorii print, cyber i film będą reprezentować Polskę w konkursie Young Creatives w Cannes, natomiast najlepsi w kategoriach design i PR wezmą udział w warsztatach i seminariach towarzyszących temu wydarzeniu.