Ruszyła XII. edycja konkursu kreacji w reklamie Kreatura


Przewodniczącym jury konkursu Kreatura będzie Philippe Boutie, CEO
francuskiej agencji Lamtar Planning & Communications.

12.02.2008 08:00

Obrady jury Kreatury będą trwały dwa dni - 1-2 kwietnia. 3 kwietnia zaplanowana jest konferencja z udziałem jurorów konkursu - Forum Marketingu i Reklamy.

Tegoroczne jury składa się z międzynarodowych ekspertów reklamy:

- Philippe Boutie, autor wielu publikacji w branżowych pismach na całym świecie,
- Nina Dinjaski, Business Development Director OpenAd.net;
- Serge Feneneko, partner z holenderskiej agencji Novocortex, odpowiedzialnej za przygotowanie i realizację kampanii online, laureat wielu nagród kreatywnych (m.in. Golden Hammer, Red Apple Golden Award of Montreux);
- Vlad Vasyukhin, popularny rosyjski pisarz, dziennikarz i copywriter, obecnie kolumnista z www.sostav.ru, wiodącego medium poświęconego zagadnieniom marketingu, reklamy i PR, autor wielu książek na temat komunikacji;
Ingmar Janson, obecnie managing director sieci agencji Scholz & Friends International (Janson wkrótce będzie pracował w funduszu Private Equity Gesellschaft Econa oraz będzie odpowiedzialny za rozwój S&F Stockholm).

Prace do konkursu można zgłaszać w 14 kategoriach: żywność, napoje, usługi, dom, artykuły gospodarstwa domowego, biuro, zdrowie i uroda, motoryzacja, firma, kampania, materiały promocyjne, reklama społeczna, reklama własna i techniki. Termin zgłoszeń to 7 marca 2008 r.

Konkurs jest otwarty dla agencji reklamowych, interaktywnych, klientów, studiów filmowych, fotograficznych, projektowych, dla twórców indywidualnych oraz dla wszystkich marketerów prowadzących działania reklamowe.

Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca m.in. tygodnika "Media & Marketing Polska".

Gala finałowa Kreatury odbędzie się 11 kwietnia w Fabryce Trzciny w Warszawie.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)